er så lettet!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. august 2008

heaven

Har lige snakket med lægens sekretær ang Lasses urinprøve....... og hun var så sød at ringe til Skejby-afd for at høre hvor langt den var....

OG VED I HVAD........ min søn er helt helt rask, der er kun det antal og de bakterier i, som er tilladt.... dvs at den anden prøve gav udslag fordi Lasse havde sovet med den i barnevognen...... så han fejler ingenting, er ikke misdannet og har ikke nogen forfærdelig sygdom(L)(L)(L)

Jeg er bare så lettet, og tudede på vej hjem i bilen, kan slet ikke beskrive hvilken byrde der er taget af mine skuldre!!! sikke en weekend vi får, nu kan jeg rigtig nyde vores venners bryllup imorgen....

Knuz Jannie - SÅÅÅÅÅ GLAD NU(L)(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Juniors mor

Det var da dagens bedste nyhed (L) Hvor er det bare skønt!
Og så kan du godt sige til din læge at han skal lade være med at sige sådan noget fis en andengang for man går jo helt fra snøvsen med sådan en udmelding.....
Håber i får en dejlig weekend og bryllup.
Knus, Helle

Anmeld

15. august 2008

birgittemarie

Jubiiii! Tillykke Jannie, hvor var det dejligt at få at vide inden weekenden!
Så må du rigtigt feste igennem til brylluppet!

Knus fra Birgitte

Anmeld

15. august 2008

bette

hvor dejligt har virkelig tænkt på jer.. men dejligt at få af vide det hele er som det skal være..

deeeejligt:D

Anmeld

15. august 2008

Marco2

Hvor er det bare godt Jannie!! Tillykke med det. Og igen "åndsvage læge" for at have sat de tanker igang i dit hoved uden grund. Spazzzzer!! Ha' nu en super god weekend og etn god fest!! AG

Anmeld

15. august 2008

heaven

taaak for svar allesammen, det var dejligt at læse alle jeres søde ord. Ja, det er en træls læge, men blev så chokeret over hans udmelding at jeg ikk fik konfronteret ham.... for ja - gu er det dumt at sidde og sige sådan noget, før det er aktuelt!!!

Men hvor er jeg bare glad for at sekretæren tilbød at ringe til skejby - det gjorde jo at jeg kan få en rolig weekend.... Jeg er simpelthen så lettet - puha, en følelsesmæssig omgang det har været.....

Jannie

Anmeld

15. august 2008

Plysbjørnen

Det er da rigtigt dejligt at det ikke var noget alvorligt galt med knægten... Man bliver bare så bekymret når de små fejler noget...

Betina

Anmeld

15. august 2008

linemus

Årh, hvor skønt! Fedt at du kunne få det at vide inden weekenden, så du kan få noget ud af den :) God fest imorgen.

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.