Århusdamer, M2, Astrid, Lene, eller andre med forstand på Søften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Rasmine

Grr... Altså.
Har jo hele tiden sagt vi/jeg??? helst ville til Hinnerup, men nu er der så lige et ret nice hus i Søften.

Ved I noget om skolen er derude, og hvad der er af dagligvarebutikker?
-Og ved i om Århusvejen er meget trafikkeret?

Aner ikke noget om byen, da vi hele tiden har haft fokus på Hinnerup.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Marco2

Jamen kan kun sige at vi jo selv kigger i Søften, så det vil jeg da kun anbefale.

Og skolen har jeg kun hørt godt om.

Der ligger de gængse butikker derude. Vejen ind til Århus er dog et stort minus. For skal man ind til centrum er der Randersvejen, man skal ind ad, og den er et helvede om morgenen og aftenen.

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Men selve Århusvejen i Søften, er den meget befærdet?

Det hus jeg har fundet, er nemlig placeret tæt på, dog ikke lige op ad, der er et hus eller 2 imellem.
Kan bare ikke holde tanken om larmen fra en befærdet vej i baghaven ud, eller toget for den sags skyld.

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

PS:
troede egentlig kun der var en købmand i Søften, og at man skulle til Hinnerup, for at finde de der "rigtige" dagligvare butikker.

Anmeld

15. august 2008

Marco2

Hinnerup og Søften er stort set det sammen. De to byer er fuldstændig vokset sammen. Så hvor bygrænsen præcist går ved jeg ikke, men der ligger en del i Søften. På den anden side af Århusvejen, ligger der et stort industriområde med bl.a XL byg, Silvan.

Århusvejen er rimelig befærdet om morgenen og aftene, men mht støjgener ved "jeres" hus er i nødt til at komme ud at se huset og høre hvordan lyden er.

Vores hus ligger forholdsvis tæt på Skanderborgvej, som er meget befærdet, men man kan ikke høre den fra vores hus.

Hvad er det for ét??

Vi har kigget på ét på Lavritsdalsvej, men det er vist desværre væk. Det var ellers pisse fedt!

AG

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

http://www.danbolig.dk/SoegBolig/Resultatsider/Vis+bolig.htm?propertyid=281746&brokerid=065&address=Orionsvej%202,%20S%c3%b8ften&externallink=1 Det er den dér. Vi har lige fundet det. Har ikke engang set det. Og vi vil IKKE forelske os i norgen, inden dette her er solgt. Og jeg gentager IKKE! :'( Men det er nu fint. Der skal lige væltes en væg på 1. salen, og så skal det der køkken hives ud. Men se lige på kortet, Århusvejen ligger ikke langt derfra.

Anmeld

15. august 2008

Marco2

Ja, det er najst!

Og der er da mange kvm for prisen.

Kan godt se at det ligger tæt på vejen, men h vordan trafikken er derinde ved jeg ikke. Industrikvarteret er de veje der hedder Sigma, Gamma mm. og bilerne derfra skal jo typisk på motorvejen, og det er jo modsat vej.

AG - måske med samme postnummer som Bacon 8D

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

GULP!

Ej, det går sgu ikke, vi må holde fast i Hinnerup.
(eller er det samme postnummer)

Altså, der skal lige shines lidt op på badeværelse(det gamle) pg sårn, male vinduer udenfor osv.
men ellers er det jo stort, som du siger, mange kvm til prisen.
Og dejlig stor have, med allerede gravet hul til trampolin!
:P

Anmeld

15. august 2008

Marco2

Sorry, same number....8D

Og hold da op... du skal da ha guldfisk!!!

AG

Anmeld

15. august 2008

Lene76

Hej Mette... fedt hus.... men hva ska i bruge alle de køkkener til... hehe:D

Det er et rigtig hyggeligt område, kender nogen der har boet på Venusvej helt oppe i hjørnet tættere på Århus vej end det i har kig på og man høre ingen trafikstøj, kun lidt ambulancer, brandbiler osvv... men hvor kan man ik høre det henne når der er lyd på....:D

Med hensyn til indkøb så, så er der kun en lille Spar i byen, men det tager ik så langtid at køre/cykle til Hinnerup og der er der både Fakta,aldi, superbrugsen og div andre butikker....

Det hus vi havde kig på i foldby bliver esværre ik til noget men han der udlejede det ska til at bygge 2 nye huse i foldby så nu håber vi bare på at de blir et super hus....

Ku ellers være fedt at jeg sku passe jeres lækkere unger...(L)

Knus fra Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.