Pis, VIRUS?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Rasmine

Pludselig poppede der et vindue op, fra en jeg kender, som bor i England, har ikke talt med ham længe, han sendte et link til noget som hedder "supercool". com.
Nar som jeg er, klikkede jeg på den, men der skete ikke noget. Andet end siden var tom.

Mon jeg har fanget en virus nu?
>(
Han var der nemlig ikke selv, stod som offline, og svarede ikke da jeg lige skrev hey.
(?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Rasmine

PS: Jeg har noget Norton 360, skulle være super godt beskyttet, men kan sådan en virus gå "igennem" det?

Anmeld

15. august 2008

Nadi

SORRY jeg kan ikke hjælpe! Men håber da ikke du har fået en virus 8(

-Nadia

Anmeld

15. august 2008

Mikkelmusen

Var siden helt tom? Eller stod der den ikke kunne vises?

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Den stod og loaded, ville ikke vise noget.
Gik straks ind i det der Norton for at se om der var nogle advarsler, men der stod at alt var fint.

Pis, hvorfor er man sådan en nørd til det med computere, og til at trykke på åndssvage links.
Dumme mig.

Anmeld

15. august 2008

Mikkelmusen

Tja det er ikke sikkert du har fået noget, men hvis du har så vil dem du har på msn få lignende links af dig selvom du er offline. Så husk at advare folk, og sker det at du har fået den så kan du evt prøve at ændre dit password. Det hjælper de fleste med den type "virus".

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Tak.
Prøver at ændre det med det samme.

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Arj, i alle de år har jeg haft samme kode, hvor ændrer jeg den?
Det er messenger,
Skal jeg ændre på min hotmail også?

Anmeld

15. august 2008

Mikkelmusen

kan man ikke kun ændre den i hotmail? ja det ved jeg sgu rent faktisk ikke.... Pinligt :D

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

SÅ! Nu er den skiftet. I hotmailen. Og inden jeg fik det gjort sendte han lige 2 links mere. :'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.