hvor er I alle henne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. august 2008

Grynt

Jeg har ikke selv været just nærværende her på det sidste...har lige nogle ting jeg skal have styr på inden mandag, hvor jeg starter igen 8( Men om jeg fatter mig selv (?)(?)(?) HVORFOR bruger man den sidste uge på, at drøne rundt og få lavet nogle ting når man nu lige har brugt det meste af 1½ år her hjemme, hvor det kunne være lavet?????? Er de fleste tilbage på arbejdspladserne igen???? Har også lige fået tilbudt et extra job inde for hjemme plejen, hvor jeg skal have vagt hver 3 weekend ca. Tror det bliver hårdt men nu skal der fandme tjenes penge. Er herre træt af ikke at have en skid at gøre med :( Tina, som drøner rundt som en skoldet skid :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

Rasmine

Ja, her er frygteligt tomt. Jeg skulle forestille at lave opgave. :'( Men jeg render rundt og pakker til weekenden, ungerne skal ud til mormor, mens vi skal til bryllup i Nordsjælland. Fåkki.. køretur altså, orker bare ikke så mange timer i bilen, igen. Næste gang vi skal til bryllup, er i otober på SØLLERØD KRO! +o( Så ser man lige mig-bonderøven fra Viborg føle sig ganske ved siden af. Hader sådan noget. -Om jeg gider det der snobnoget, NOT! Har det allerbedst i mine jeans, kan du følge mig? Men Grynt, det bliver da fedt at tjene lidt extra, er jo selv afsted i weekenderne, og det er altså ikke så slemt, når først man er kommet afsted. Og så kan du da trøste dig med at det kun er hver 3. weekend.

Anmeld

15. august 2008

Nadi

Ja øv :( Nu her jeg ellers lige tid... Eller det har jeg egentlig ikke :S Jeg har været på job og aftenkursus de her dage så derfor har jeg været fraværende. Og så tænkte jeg at jeg ville kigge forbi, efter at jeg lige har talt med nogle banker om de måske kan hjælpe os med huskøb. Så er total ør i hovedet nu (?)
Men jeg skal have ryddet lidt op inden jeg skal ned i byen med min mor, så har faktisk ikke tid til at sidde her. Jeg kan bare ikke ta mig sammen!

-Nadia

Anmeld

15. august 2008

Mikkelmusen

ja jeg er jo på produktions-skolen på jobsøgning... Og der er INTET at få... :(

Anmeld

15. august 2008

Marco2

At work!! Og har så mange jern i ilden, og man når jo ikke en skid. Så får man fri, så skal der hentes i vuggeren, så skal der laves mad og så skal der puttes.....:'( Glæder mig til weekenden (L) AG

Anmeld

15. august 2008

Lene76

Tina jeg tror skisme at du er den sidste der ik er på job endnu..... kan godt huske den sidste uge før jobstart.... jeg sku lige i kældren og ha hentet legetøjet, vasket barnevogne og madrasser, samt seler osv osv.... pyh....men jeg nåede det plus at slappe af inden opstart som jo var mega blid da jeg kun havde Viktor de første par dage... men så kom der osse run på... i denne uge har jeg så 2 + Viktor og en af de 2 bruger mine 48 timer fuldt ud.... uha det er hårdt kan godt mærke jeg har gået og hyggede mig de sidste mange mange mdr.... ( ca 15½ mdr)

Fedt med weekend jobbet, jeg gad osse godt at ha lidt flere penge i kassen.... men syntes at det er hårdt nok at arb 48 timer om ugen....

Pøj pøj med Mandag Tina.:D og go weekend allesammen.

Knus fra Lene, som pt kun har sovende børn.... dejlige børn hehe:D

Anmeld

15. august 2008

Marco2

hehe...
Vi har da en "rengøringstjans" ledig ;) ......swortze

Anyone??

AG

Anmeld

16. august 2008

Helle30

Jeg hopper lige på denne tråd. Havde egentlig tænkt at oprette en ny med dyb beklagelse af mit fravær for tiden, men nu kan jeg ligeså godt læsse min undskyldning og mit brok af i denne. Jeps! Jeg er startet på job igen. Sidste uge gik med de afsluttende forberedelser, møder og et par kurser, og i onsdags startede ungerne så. Jeg har, meget imod min vilje, måttet vende tilbage til en anden klasse, end den der egentlig er "min". Min ledelse kan ikke have været i tvivl om, at jeg gerne ville have mine egne unger tilbage - dem jeg har lagt et stort arbejde i, siden de gik i børnehaveklasse - dem som, selvom de nu burde være kuldrede i sukkerroen (6. klasse - præpubertet mv.) er sindssygt ambitiøse på deres egne vegne, har lært gode arbejdsvaner og sidder på deres plads om 10 min. hvis det er det, de har fået besked på - samtlige 28 unger. Øv, øv, øv! I stedet har jeg nu en klasse (3. kl.) med 25 børn, som hver for sig er rigtig søde. Mange af dem er også helt vilde for at komme til at lære noget og blive dygtigere. - Men så er der bare lige en 6-7 stykker, der ikke har filmet, at de går i skole for deres egen skyld - ikke for skolens skyld. De er motorisk urolige, taler når det passer dem (uanset om det, de har at sige er fornuftigt eller ej), sårer andre elever verbalt og fysisk, og enkelte af dem har tidligere været udelukket fra skolen i en kortere periode for vold mod elever eller ansatte. Det er år og dag siden, jeg har måttet hæve stemmen/blive vred på én eller flere elever, men i denne uge har jeg måttet finde min professionelle udskælder frem igen. Det gider jeg s'gu ikke. Det er ikke det, jeg kommer på arbejde for. Kan næsten ikke vente til d. 5. december, hvor jeg smutter efter 5. lektion - på barsel. Måske når jeg alligevel at rykke lidt i dem: I dag fik de et kort læsestykke for i historie, og da jeg kunne se, at nogle så dybt forurettede ud, forklarede jeg roligt, at man kun skulle lave lektier, hvis man ønskede at blive dygtigere - ikke fordi man troede, jeg ville blive glad. Desuden forklarede jeg at jeg, i henhold til loven, skal underrette deres forældre skriftligt om deres ubytte af undervisningen - herunder deres eget engagement i skolens arbejde. Den tale tror jeg faktisk de fik fat i(C). Alligevel - jeg har aldrig været nødet til at meddele forældre, at deres børn ikke deltog mht. hjemmearbejde. Jeg håber s'gi, de fattede den, for jeg gider ikke alle de forælderbreve. Nåja - og jeg undskylder ad h... til, at jeg ikke har haft tid til jer tøser. Jeg savner jer - som jeg savner min gode gamle, velopdragne, ambitiøse unger. - Helle - stak egentlig af fra en fødselsdag for et par timer siden, fordi jeg (og Sofie) var såååå trætte(C):D

Anmeld

16. august 2008

Lise

Ja, arbejde, arbejde, arbejde... ikke at jeg har haft så travlt her i løbet af sommeren, men jeg kommer hjem ca kl fem hver dag, og så skal der laves mad, spises, bades, puttes - og så er klokken mange pludselig. Jeg er logget på mange gange hver dag for at læse indlæg (på trods af at der ikke er mange at læse), men jeg orker bare ikke at svare, med mindre det er super relevant for mig selv, for tiden... har faktisk ret dårlig samvittighed over det, så undskyld!
Har fået bogen til mit første fag jeg starter her 1. september - skal jo allerede skrive eksamensopgave i slutningen af september, så må hellere komme igang. Skal på en masse kursus i september og oktober - og selvom jeg glæder mig, så giver det mig stress...og lidt dårlig samvittighed overfor Christian og Simon... Heldigvis er jeg virkelig tændt på mit arbejde, og jeg glæder mig til at starte i skole igen, på trods af at jeg ved jeg bliver fraværende herhjemme...

Summasumarum; jeg mangler tid og lidt overskud! Det går ud over jer...

Anmeld

17. august 2008

Loggidut

ja lige i dag holdt jeg virkelig familiedag, men ellers er der jo jobbet som skal passes...:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.