betiinsen skriver:
kan jeg godt forstå.. har også selv blødt lidt og været til 6 scanninger fordi de først troede jeg var gravid udenfor livmoderen.. man bliver altid meget nervøs.. kan godt forstå du glæder dig til MD scanning, gør jeg helt sikkert også, men der er noget tid til endnu. vi har dog bestilt tid til kønsscanning allerede den 9 dec.. så glæder jeg mig også til
ja du har nok ret i det er meget forskelligt hvilke tidspunkter man vokser rigtig stærkt.. nogle kan være 15 uger henne og man kan slet ikke se det på dem.
Med min første troede de også jeg var gravid uden for livmoderen, puha det var et mega chok, så denne gang har jeg dog været mere rolig og sagt nej tak til 3 tryghed scanninger da det ville gå ud over min søn og fordi lægen kunne finde hjertelyd, og så for hvergang jeg bløder kan jeg ikke rende på det sygehus så skulle jeg derud 3 gange om ugen
ej det hele skal nok gå, vi ved jo begge at der er godt med liv...
Hi hi kan godt lide jeg har fundet en der er mere nysgerrig med kønnet end jeg, var lige ved at bestille en kønsscanning men tog mig selv i at vente, selv om jeg først kommer til MD den 14 dec. hvor jeg er 20+3, meeen min mand skal med og idet han er chef i toys så er der bare nogle dumme tidspunkter her i denne travle tid hvor han er nød til at være der... Men he he børn skal jo have deres julegaver...
Anmeld