12+0 wiee

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.747 visninger
20 svar
0 synes godt om
12. november 2010

betiinsen

Alle siger at min mave er vildt stor allerede, synes jeg faktisk også selv.

det første er i uge 6, hvor jeg har lyserøde short på.

de 2 andre 12+0

blev nød til at købe mine første graviditetsbukser nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

otlitrom

Sikken en fiiin mave! Den ér vokset, men skidt da med det! Den er fin og der er en baby

Jeg tror min begynder at vokse nu... men jeg er stadig bare på "spist for meget"-stadiet..

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

Ja synes også det er gået stærk men så kan det være den står lidt stille i en periode hehe kender det godt, men har faktisk kastet op 3-4 gange hver dag de sidste 5 uger, så undre mig over at den allerede er vokset.. men det er jo dejligt

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

kitty skriver:

Sikken en fiiin mave! Den ér vokset, men skidt da med det! Den er fin og der er en baby

Jeg tror min begynder at vokse nu... men jeg er stadig bare på "spist for meget"-stadiet..

Ja synes også det er gået stærk men så kan det være den står lidt stille i en periode hehe kender det godt, men har faktisk kastet op 3-4 gange hver dag de sidste 5 uger, så undre mig over at den allerede er vokset.. men det er jo dejligt

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

betiinsen skriver:

Jeg kender det godt, altså det med at kaste op. Det er på ingen måde sjovt, og på mystisk vis vokser maven alligevel. Men vi ved det er baby, så er det OK. Ellers ville jeg blive en smule bekymret!

Har du været til NF?

Anmeld

12. november 2010

B&J

sikke en dejlig baby bule den er sød og sidder super godt på dig..

glæder mig til af se flere billeder

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

kitty skriver:

Jeg kender det godt, altså det med at kaste op. Det er på ingen måde sjovt, og på mystisk vis vokser maven alligevel. Men vi ved det er baby, så er det OK. Ellers ville jeg blive en smule bekymret!

Har du været til NF?

hehe ja det er forhåbentligt en baby hehe ellers bliver jeg ret nervøs, for er ellers ikke en der tager på ... hehe..

ja det er noget værre noget med opkast, håber for os begge det snart stopper.. synes mit er lidt bedre, meeeen bestemt ikke væk endnu.

Nej skal til NF på mandag kl 9. det er jeg super spændt på.. men var til scanning for 8 dage siden, og der var den livlig og hoppede rundt.. alt var fint og hun sagde at jeg allerede det var langt nok henne til en NF scanning.. men er nu stadig nervøs for NF, men det er jo nok meget normalt

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

B&J skriver:

sikke en dejlig baby bule den er sød og sidder super godt på dig..

glæder mig til af se flere billeder

Åhh tusind tak Er også glad for den, ville faktisk ikke fortælle det til så mange inden jeg var de 12 uger henne, men det er svært at skjule efterhånden

Anmeld

12. november 2010

B&J

betiinsen skriver:

Åhh tusind tak Er også glad for den, ville faktisk ikke fortælle det til så mange inden jeg var de 12 uger henne, men det er svært at skjule efterhånden

Ja den er ved af være svært af skjule

Anmeld

12. november 2010

betiinsen

B&J skriver:

Ja den er ved af være svært af skjule

hehe ja må man sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.