Er her nogle skarpe hjerner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2008

linemus

For min er da vist på retur... Hvad tror I der menes, når jeg bliver spurgt om at tænke over flg.: - Hvad vil du lære af projektet? - Hvor skal projektet bringe dig hen? Altså den første kan jeg godt svare på, men jeg synes så, at næste spørgsmål er nogenlunde det samme. Eller hva'?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Tynen

Jeg synes det er potato potarto :)

Men skarp er jeg jo heller ikke, hvis du spørger Bacon ;)

Anmeld

14. august 2008

heaven

faldt da liiige over den her....

den første vil jeg mene er sådan konkret, du får noget viden, kommer igennem nogle læringsprocesser osv

nr 2 er det du håber projektet kan styrke dig med i fremtiden, f.eks jobmæssigt ???? måske...

Jannie - klog/ikke klog(?)(?)

Anmeld

14. august 2008

linemus

heaven skriver:

den første vil jeg mene er sådan konkret, du får noget viden, kommer igennem nogle læringsprocesser osv

nr 2 er det du håber projektet kan styrke dig med i fremtiden, f.eks jobmæssigt ???? måske...

Tja... jeg har også overvejet at svare "mod millionerne" på den sidste ;)

Anmeld

14. august 2008

heaven

linemus skriver:

heaven skriver:

måske også de kvalifikationer du vil opnå igennem sådan et projekt - det styrker dig da også når du skal søge job engang, f.eks...

ej, ved ikke om det er der du vil henaf...???

Jannie - NU PÅ VEJ I SENG, IGEN:P

Anmeld

14. august 2008

Tynen

linemus skriver:

heaven skriver:

Line for dælan!
Du er fandme skarp i aften :D

Anmeld

14. august 2008

linemus

Tynen skriver:

linemus skriver:

heaven skriver:

Line for dælan!
Du er fandme skarp i aften :D

Jamen det vælter jo bare ud af mig, når jeg bliver træt og ikke gider det jeg egentlig sidder her for ;)

Nå, det var også den te - mon teen fra i morges stadig er varm... (chokoladerne smager forresten ikke godt... krise... så er det eneste i skabet vist tuc-kiks - dybt suk)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.