Kan man godt spise gammel chokolade?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.250 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. august 2008

linemus

Sidder og skal forberede mig til vejledermøde imorgen og har bare lavet nul og niks og vil hellere i seng, så jeg har i desperation fundet nogle chokoladebiler, der egentlig var til Sebastian, men som jeg havde glemt. De har sådan en sjov lyd overflad... :S Det er nok mest spørgsmålet, om jeg bliver syg eller om det går? For det er i hvert fald ikke helt frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

Tynen

Det har aldrig afholdt mig ;)

Ej, jeg ved ikke om det er okay hvis det er blevet lyst.
Jeg ved bare der skal rigtig meget til at sådan noget bliver for gammelt.

Hvis vi har slik og chokolade der bliver for gammelt i Blockeren bliver der i hvert fald gået til den anyways.

Øh.. Det svar kunne du så overhovedet ikke bruge :$

Anmeld

14. august 2008

Plysbjørnen

hvis datoen er overskredet ville jeg ikke røre det med en ildtang... Men ellers burde der ikke ske noget ved det...

Anmeld

14. august 2008

linemus

Jamen datoen ER overskredet. Det kunne holde sig til juli... det er da ikke længe siden...

Anmeld

14. august 2008

Tynen

linemus skriver:

Jamen datoen ER overskredet. Det kunne holde sig til juli... det er da ikke længe siden...

:))

Anmeld

14. august 2008

Lise

SKYND dig at spise det!!!

- Det ville jeg gøre :))

Kh. Lise - som nok aldrig vil opleve at finde for gammel chokolade i sit hjem :$

Anmeld

14. august 2008

Plysbjørnen

linemus skriver:

Hm... Som sagt jeg ville ikke gøre det... Men nej juli er ikke længe siden... det er i går heller ikke, men derfor kan man godt blive syg af at spise pålæg/drikke mælk der kun kunne holde sig til i går...

Betina

Anmeld

14. august 2008

linemus

Hm... venter lige lidt og ser hvor desperat jeg er lidt senere. Har lige opdaget at jeg har ædt en halv pakke Läkerol, der også er for gammel. Så kan man måske lære at rydde op noget tiere :$

Anmeld

14. august 2008

ka li ja

haha du kan sgu sagtens æde det...
den lyse overflade, er fordi chokoladen har været varm og er blevet kølet ned igen. det sker selv for ny chokolade! (ja man kender vel sin chokolade;)

Anmeld

14. august 2008

Tynen

ka li ja skriver:

haha du kan sgu sagtens æde det...
den lyse overflade, er fordi chokoladen har været varm og er blevet kølet ned igen. det sker selv for ny chokolade! (ja man kender vel sin chokolade;)

LOL!!! (L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.