har i prøvet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

231 visninger
2 svar
0 synes godt om
14. august 2008

Loggidut

at sætte jeres børn mellem noget legetøj som de plejer at lege med...hvis ikke, så gør det...nu er der sgu kommet respons i Tif, og sikke sjovt det er!

jeg kan ligge f.eks hendes bog, en bil og hendes haffelaf ved siden af hende, og så kan jeg bede om tingene...
Tif må jeg be om bilen, og vupti får mor den!
ber jeg om haffelaffen, ja så er det den jeg får...altså mange af tingene kan hun genkende på ordene, og det er lige så hjertet smelter...(L)

jeg tror ikke på hun er den eneste som kan det, så har i ikke prøvet, så gør det, nøj for en griner!

i dag fik jeg hende endda til at lede efter haffelaffen, for hun sad i gangen og haffelaffen var på værelset, det mest utrolige var nu at hun ikke glemte beskeden på vej ind efter den?

der var ellers forhindringer nok til at aflede hendes vilje!

så prøv det, de er slet ikke så dumme endda vores små poder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

linemus

Hvor sjovt! Jeg er også helt benovet over hvor kloge de er. Signe ser SÅ tænksom ud til tider, og hun forstår også næsten alt jeg siger og ber hende om. Det virker helt utroligt - så små bitte mennesker :) (L)

Anmeld

14. august 2008

Nadi

Vi har sådan en stå lamrme maskine (Tynen har den også) og istarten fattede Oliver bare minus af hvad man skulle, men på mirakuløsvis så forstod han det sørme idag :D (L)

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.