Vi har lige været oppe og besøge mine forældre et par dage i sommerhus(C). Nøj hvor var det bare rigtigt skønt... Kørte derop (ved Silkeborg, Søhøjlandet hedder det) tirsdag middag efter at vi havde været henne og snakke med DP'en (den nye)...
Natten til onsdag var dog ikke den bedste, da Laura [f][u]hader[/u][/f] at sove andre steder... Hun havde ikke sovet om eftermiddagen og var pænt træt da hun kom i seng... det tog næsten 1 time at få hende til at sove... Men i søvn faldt hun da... Så vågnede hun ellers adskillige gange i løbet af natten, så jeg næsten endte med at sidde på kanten af sengen, hovedet hvilende på kanten af rejsesengen og sidde og nusse Laura, som lå nede i sengen... Hver gang jeg trak armen til mig startede sirenen:(...
Onsdag formiddag kørte vi en tur til Himmelbjerget, virkelig en fornøjelse rent udsigtsmæssigt... Men derud over en skuffelse, godt nok er vi der ca 09:50 men starter med at vade helt op på toppen hvilket faktisk er pænt hårdt når man højgravid og har ondt når man går (men op kom jeg da)... så var selve tårnet stadig lukket, og nej man kunne ikke finde nogen åbningstider nogen steder... Efter at have ventet og nydt udstigten i ca 10 min, begynder vi at trave ned igen... og kommer til nogle Suvenier (staves???) butikker, og ja det kunne da være rart med en suvenier... Men ak og ve selv om der ser meget åben ud, så er der ikke en sjæl at se nogen steder... De står som end 4 personer samlet ved 1 ud af 3 butikker og drikker kaffe... Så vi spurgte om hvornår de åbnede, svaret lød: "engang"... Fedt svar at få... Så gik vi, hvis de ikke ville tjene penge kunne de squ undvære...
Bagefter kørte vi en tur i Aqua (FerskvandsAkvarium), det var også en oplevelse (selv for Laura), for selv om hun ikke vil kunne huske det, ja så var det en fryd at se hende smile over hele hovedet når hun fik øje på fiskene på den anden side af glaset og når forundringen stod malet i ansigtigtet fordi hun ikke kunne røre ved dem...
Eftermiddagen bød på en tur i badeland, det var kanon hyggeligt... Selv om det tog ca 15 min for Laura at komme sig over chokket fra brugseren så og så lidt tilvænning til selve badelandet... så tøede hun til sidst så meget op at hun var ved at stå på hovedet ud af den legetøjbåd (flamingobåd???) vi havde sat hende i... det eneste tidspunkt hun ville være i vandet var når vi sad i babybassinet, og det gad vi ikke hele tiden, men vi var opmærksom på at hun ikke blev for kold i det store bassin... Men hun synes det var meget sjovt at blive skubbet rundt på "flydeprammen" mellem Kai og mig...
Natten til i dag gik noget bedre, hun vågnede kun en gang, tilgengæld var hun svær at få til at falde i søvn men det lykkedes efter ca. 30 min... Tilgengæld tog hun revance og vågnede kl 6.30 og niksen hun ville bare ikke sove igen....
Betina
Anmeld