Lægevagten ggggggrrrrrr!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

Joan ( Smallie )

A&F skriver:

Men lægevagten vidste, at det var en virus? Så han burde have handlet der fra? Anyway så kan der, som du siger, ske meget på 2 døgn, synes dog alligevel, at hun skulle have haft en bedre undersøgelse.

Nej der er vi heller ikke uenig. De vagtlæger er ikke gode til at undersøge hvis man ikke siger hvad man gerne ville have kigget på.

Jeg har også prøvet at sidde herhjemme med en knægt der næsten ikke kunne trække vejret og vagtlægen ville ikke se os. Det gik også til kl 5 om morgenen så blev der ringet igen for da begyndte han at blive blå on munden. Og så gik det sku hurtig. Vi gik lige ind til lægen og var på børne afd mindre end 5 min efter vi var på sygehuset. Og siden da har jeg sku godt fortælle lægen hvad jeg ville have kigget på. Det et er som om hvis de mærker man er usikker så springer de bare let over en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

A&F

Joan ( Smallie ) skriver:

Nej der er vi heller ikke uenig. De vagtlæger er ikke gode til at undersøge hvis man ikke siger hvad man gerne ville have kigget på.

Jeg har også prøvet at sidde herhjemme med en knægt der næsten ikke kunne trække vejret og vagtlægen ville ikke se os. Det gik også til kl 5 om morgenen så blev der ringet igen for da begyndte han at blive blå on munden. Og så gik det sku hurtig. Vi gik lige ind til lægen og var på børne afd mindre end 5 min efter vi var på sygehuset. Og siden da har jeg sku godt fortælle lægen hvad jeg ville have kigget på. Det et er som om hvis de mærker man er usikker så springer de bare let over en.

Ej main, det er så forfærdeligt sådan noget!! Sikke et sundhedssystem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.