Lægevagten ggggggrrrrrr!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. november 2010

ESV

Jeg tager simpelthen ALDRIG nogensidne til lægevagten mere, hvad de for deres penge for er mig en gåde!

Henter en syg datter i vuggestue mandag hun har 39,8 i feber. Giver hende noget panodil at sove på for det har virket før og så er hun stået frisk op dagen efter! Det virkede så bare ikke denne gang, tirsdag morgen har hun over 40 i feber og da jeg i løbet af dagen syntes det virker som om hun har synkebesvær ringer vi til vagtlægen kl 16 kl 17 står vi hos lægen og han bruger lige præcis 3 min. på at konstatere en virus. Hun skal bare have masser af væske og fred og ro.

Onsdag er lige så slem som tirsdag og imorges gik det så helt galt, på halvanden time leverede den lille dame 7 lorte bleer af meget flydende konsistens og jeg ringede til egen læge og fik en akut tid 9.15, efter ca 10 min var jeg sendt videre til børne afd. på gentofte sygehus.

Efter næsten 10 timers indlæggelse kommer konklussionen: En infektion i kroppen der i værste fald kunne være blevet til blodforgifting og have taget min lille pige fra mig.

Jeg er så rasende, gal, sur, skuffet, vred, ked af det, og lettet over jeg lyttede til mig selv og min datter og tog til lægen igen.  Og nu sidder jeg her alene (manden er i spanien) og er fuldstændig drænet for energi efter en dag hvor alle følelser har været i spil.

Til dig der læste med, tak fordi du gad og læse mig indlæg. Det var rart lige at få luft!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

A&F

Det er sådan nogle ting, som virkelig skuffer en så meget. Det er sku da lægevagten for f....., han/hun skal da finde ud af, hvad din datter fejler!! Tænker på de historier der har været med de lægevagter. Så sørgeligt!! Godt at du lyttede til dig selv.

Og god bedring til den lille

Anmeld

11. november 2010

ESV

Tak!!

Anmeld

11. november 2010

Malthes mor

God bedring

Anmeld

11. november 2010

Pige2009

Godt I fandt ud af, hvad der var galt - rigtig god bedring med hende

Anmeld

11. november 2010

ESV

Tak skal i have og tak fordi i gad og læse mit sure opstød.

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Uh de vagtlæger der, synes jeg slet ikke tager deres arbejde alvorligt... 

Der bliver tit sagt "Det er bare en virus" Mmm.... Grrr... 

Godt der blev fundet ud af hvad det var... 

God bedring... 

Anmeld

11. november 2010

Joan ( Smallie )

Godt de fandt ud af hvad der var galt med hende..

Og når det så er sagt vil jeg også gerne sige at der jo altså kan ske rigtig meget men sådan et lille barn på 2 døgn. Så syntes ikke du kan klandre vagtlægen for noget der. 

Anmeld

11. november 2010

Minipigen

du kan anmelde den lægevagt, muligvis vinde sagen... og hvis ikke få en bedre samvittighed, for han/hun får jo nok et brev el. sådan noget fra chefen...

Anmeld

11. november 2010

A&F

Joan ( Smallie ) skriver:

Godt de fandt ud af hvad der var galt med hende..

Og når det så er sagt vil jeg også gerne sige at der jo altså kan ske rigtig meget men sådan et lille barn på 2 døgn. Så syntes ikke du kan klandre vagtlægen for noget der. 

Men lægevagten vidste, at det var en virus? Så han burde have handlet der fra? Anyway så kan der, som du siger, ske meget på 2 døgn, synes dog alligevel, at hun skulle have haft en bedre undersøgelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.