Jeg tager simpelthen ALDRIG nogensidne til lægevagten mere, hvad de for deres penge for er mig en gåde!
Henter en syg datter i vuggestue mandag hun har 39,8 i feber. Giver hende noget panodil at sove på for det har virket før og så er hun stået frisk op dagen efter! Det virkede så bare ikke denne gang, tirsdag morgen har hun over 40 i feber og da jeg i løbet af dagen syntes det virker som om hun har synkebesvær ringer vi til vagtlægen kl 16 kl 17 står vi hos lægen og han bruger lige præcis 3 min. på at konstatere en virus. Hun skal bare have masser af væske og fred og ro.
Onsdag er lige så slem som tirsdag og imorges gik det så helt galt, på halvanden time leverede den lille dame 7 lorte bleer af meget flydende konsistens og jeg ringede til egen læge og fik en akut tid 9.15, efter ca 10 min var jeg sendt videre til børne afd. på gentofte sygehus.
Efter næsten 10 timers indlæggelse kommer konklussionen: En infektion i kroppen der i værste fald kunne være blevet til blodforgifting og have taget min lille pige fra mig.
Jeg er så rasende, gal, sur, skuffet, vred, ked af det, og lettet over jeg lyttede til mig selv og min datter og tog til lægen igen. Og nu sidder jeg her alene (manden er i spanien) og er fuldstændig drænet for energi efter en dag hvor alle følelser har været i spil.
Til dig der læste med, tak fordi du gad og læse mig indlæg. Det var rart lige at få luft!!
Anmeld