klar, parat, far DVD sælges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
898 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. november 2010

SoffiLine

Købte desværre 2 af denne dvd, total klovn 

Gav 130 pr styk. Er der mon nogen der kunne været interesseret i at købe den?'

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Miia90

hva handler den sådan om ?

Anmeld

11. november 2010

SoffiLine

Miia90 skriver:

hva handler den sådan om ?

Jeg skriver lige her, hvad der står bag på den 

Klar, Parat, FAR! er en dvd, hvor du får gode råd om den første tid med det lille barn og hvordan familielivet kan tage form. På DVD'en er der lagt stor vægt på det lille barns behov for kontakt og hvordan relationer mellem forælder og barn udvikles. DVD'en er til dig, som gerne vil have information om forældreskabet gennem lyd og billeder i korte og opdelte afsnit.

Sundhedsplejerske Tine Iversen deler ud af sin viden og erfaring om at blive forældre for første gang. Tine Iversen har mere end 20 års erfaring som sundhedsplejerske og har altid haft fokus på faren som en central del i sin rådgivning til mere end 1000 familier.

Spilletid: 157 minutter.

Anmeld

4. december 2010

otlitrom

Ved, at tråden er gammel. Men hiver den lige op igen. Har den kommende far set filmen? Eller har du? Hvis ja, hvad synes I så? God eller ligegyldig?

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

SoffiLine skriver:

Jeg skriver lige her, hvad der står bag på den 

Klar, Parat, FAR! er en dvd, hvor du får gode råd om den første tid med det lille barn og hvordan familielivet kan tage form. På DVD'en er der lagt stor vægt på det lille barns behov for kontakt og hvordan relationer mellem forælder og barn udvikles. DVD'en er til dig, som gerne vil have information om forældreskabet gennem lyd og billeder i korte og opdelte afsnit.

Sundhedsplejerske Tine Iversen deler ud af sin viden og erfaring om at blive forældre for første gang. Tine Iversen har mere end 20 års erfaring som sundhedsplejerske og har altid haft fokus på faren som en central del i sin rådgivning til mere end 1000 familier.

Spilletid: 157 minutter.

Jeg tillader mig lige at stille spørgsmålet fra igår igen.

Ved, at tråden er gammel. Men hiver den lige op igen. Har den kommende far set filmen? Eller har du? Hvis ja, hvad synes I så? God eller ligegyldig?

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

kitty skriver:

Jeg tillader mig lige at stille spørgsmålet fra igår igen.

den film jeg har liggende har den kommende far ikke fået, da vi ikke snakker sammen længere 

så den ligger bare her og ligger 

Anmeld

5. december 2010

otlitrom

SoffiLine skriver:

den film jeg har liggende har den kommende far ikke fået, da vi ikke snakker sammen længere 

så den ligger bare her og ligger 

Oh, nå OK... Jeg har overvejet den til kæresten, men ville erne høre fra nogen der har set den.. For det er altså ikke alt af det der baby-gejl der er værd at samle på

Anmeld

5. december 2010

SoffiLine

kitty skriver:

Oh, nå OK... Jeg har overvejet den til kæresten, men ville erne høre fra nogen der har set den.. For det er altså ikke alt af det der baby-gejl der er værd at samle på

har hørt fra en veninde der os købte den at den er ret god faktisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.