Nogen ting der er gode at have i skabene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2010

twinboys

Kaufie skriver:

Til barselsbesøg vil jeg selv anskaffe mig et par poser æbleskiver - et par glas marmelade og en pakke flormelis......

smiler og ja da det kunne jeg sørme godt have nu... nam nam

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

mullesmith2

Åh sikke mange dejlige råd, har allerede fulgt nogen af dem, har lasagne i fryseren til hurtig aftensmad, har købt rigeligt toiletpapir, to poser frosne rundstykker lige til at tage op og smide i ovnen, to poser pølsehorn jeg har bagt i fryseren, kun en pose æbleskiver godt nok men de er der  Fik også lige fat i 3 pakker vibelle 3-6kg bleer idag (de er svære at opdrive ellers), men nu har vi 5 pakker af dem. Fik juice, saft og har et par 1½ liters sodavand på lager også og en del makreldåser og tun. Så Tror jeg bare vi må hente resten ved købmanden hvis der mangler noget, men det giver en ro i kroppen at få fyldt depoterne op inden der vælter to babyer ind i husstanden....

Anmeld

12. november 2010

Marco2

Rosa skriver:

PØLSEHORN!!!! Den samme dag vi kom hjem stod der et vennepar udenfor døren med en KÆMPE kurv med hjemmebag, pølsehorn, boller og kage - og de ville ikke engang indenfor DET varmede så sindssygt meget! Og jeg elskede at man bare kunne snupse et pølsehorn med sennep og ketchup døgnet rundt når man blev sulten.

Det var da den bedste barselgave at få!

Anmeld

12. november 2010

mullesmith2

quar20 skriver:

og det med at bage lidt kage osv, er en RIGTIG go idé for der er MANGE der kommer og man orker altså ikke stå og bage, og syntes det blir ALT for dyrt at købe HELE tiden den første tid hvor alle kommer for at se..!!

Derudover ku du lave lassange og fryse ned - det jo nemt at varme op igen..!!

og HUSK en masse bind og ammeindlæg..!! ( lige til dig selv - ikke alle husker det inkl. mig selv da vi fik Tino )..!!

Derudover så fyld skabene med dåser osv - så der er majs til salaten osv..!!

En masse drikkelse - var RIGTIG tørstig HELE tiden.. Og sørg for der er isterninger i fryseren.. Det var min bedste ven når jeg sad og ammede og han nev i brystet..!! Så nuppede jeg lige en isterning i munden og bed om den.. Derudover er de jo gode til koldt vand osv

Hmm.. Og TOILETPAPIR... - Det løb vi sku tørt for med Tino anden dagen vi kom hjem, og der havde vi gæster så Rasmus måtte kører afsted på tanken for at få det..

Har også bare fået købt et godt lager af ammeindlæg og har da lige et par pakker kæmpe natbind også. så er der lige til at starte ud på  har godt nok ikke bagt så meget kage til fryseren, har nok 10 kanelsnegle jeg har bagt og så noget kransekagekonfekt. Men ellers har jeg et par pakker "hæld vand i og bag kage" i skabet, så det skal nok gå. Og tja så må man be folk tage en kage med fra bageren hvis der er hehe. Åh elsker at "bygge rede" og gøre klar med alt muligt nyttigt og dejligt. hihi

Anmeld

12. november 2010

mullesmith2

Marco2 skriver:

Det var da den bedste barselgave at få!

Håber der er nogen der kommer med sådan en kurv til os også, ville da bare være kanon lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.