Et stort spring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

sus73

AnneM. skriver:

En lille update...

Så var jeg ved lægen i dag, hun var bare rigtig rigtig sød og forstående. Hun synes næsten det var ærgerligt at jeg ikke havde taget listen med med alle de prøver som Stork klinikken vil ha man får taget. Hun kendte de prøver man skulle ha taget hvis jeg skulle insemineres i det offentlige, men ville lige være sikker på at vi ikke missede nogle prøver.

Så jeg fik en ny tid d. 13. januar til en gyn. undersøgelse og div. prøver. Hun synes jeg skulle begynde at tage folinsyre, så det har jeg allerede købt. Så er jeg i gang! Uha, det er slet ikke til at forstå...

Jeg begyndte næsten at græde, da jeg skulle til at gå, fordi det er så stort og det føles indenfor rækkevidde selvom der selvfølgelig er laaaang vej endnu.

Ih hvor godt du har været hos din læge, så er du et skridt tættere på at starte i behandling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

AnneM.

sus73 skriver:

Ih hvor godt du har været hos din læge, så er du et skridt tættere på at starte i behandling

Ja, det er så skønt.

Jeg kan se vi er i samme båd...

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

AnneM. skriver:

En lille update...

Så var jeg ved lægen i dag, hun var bare rigtig rigtig sød og forstående. Hun synes næsten det var ærgerligt at jeg ikke havde taget listen med med alle de prøver som Stork klinikken vil ha man får taget. Hun kendte de prøver man skulle ha taget hvis jeg skulle insemineres i det offentlige, men ville lige være sikker på at vi ikke missede nogle prøver.

Så jeg fik en ny tid d. 13. januar til en gyn. undersøgelse og div. prøver. Hun synes jeg skulle begynde at tage folinsyre, så det har jeg allerede købt. Så er jeg i gang! Uha, det er slet ikke til at forstå...

Jeg begyndte næsten at græde, da jeg skulle til at gå, fordi det er så stort og det føles indenfor rækkevidde selvom der selvfølgelig er laaaang vej endnu.

Tillykke med din beslutning og velkommen til

Jeg har selv fået en datter vha af åben donorsæd på Storkklinik

Knus Dorthe

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Altså piger...I skal bare vide at jeg SÅ meget tager hatten af for jer...hvor er I bare nogle Supercarla'er 
jeg synes bare at jeg lige ville lægge verdens største knus til jer.

Manner, sådan nogle kvinder, gør mig stolt af at være født og opvokset i DK.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. december 2010

AnneM.

dorthemus skriver:

Tillykke med din beslutning og velkommen til

Jeg har selv fået en datter vha af åben donorsæd på Storkklinik

Knus Dorthe

Tak for det.

Der kommer sikkert masser af spørgsmål undervejs, så jeg er glad for at være havnet herinde, så jeg kan trække lidt på jer.

Anne Mette.

Anmeld

9. december 2010

dorthemus

SussieThyssen skriver:

Altså piger...I skal bare vide at jeg SÅ meget tager hatten af for jer...hvor er I bare nogle Supercarla'er 

Kærligst
Sussie

TAK

Anmeld

9. december 2010

sus73

SussieThyssen skriver:

Kærligst
Sussie

Hvor er du sød . Glæder mig bare SÅ meget til at det lykkes.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.