Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EJ hvor er jeg glad på jeres vejne
super ...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2606peanut skriver: Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprogjeg er så lykkelig
Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprogjeg er så lykkelig
JUBIIIIIIII!!!
Så kan de lære det!!!
Virkelig godt søde.
tillykke,.....
Åhhrrr...det var godt.Det varmer helt ned i tæerne at høre, at det er gået så fint.Du får et super varmt knus.KærligstSussie
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128