Tak for jeres støtte:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2010

serinasmor

EJ hvor er jeg glad på jeres vejne

super ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

2606peanut skriver:

Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprog
jeg er så lykkelig

JUBIIIIIIII!!!

Så kan de lære det!!!

Virkelig godt søde.

Anmeld

13. november 2010

Maja88

tillykke,.....

Anmeld

13. november 2010

SussieThyssen

2606peanut skriver:

Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprog
jeg er så lykkelig

Åhhrrr...det var godt.
Det varmer helt ned i tæerne at høre, at det er gået så fint.
Du får et super varmt knus.

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2010

2721

tusind tak alle sammen
kan love jer for det var skønt at se sagsbehandleren fra kommunen sidde i stolen og vride sig, mens hun måtte indrømme hun havde taget fejl. Dem på centret var faktisk så imponeret over hvordan vi gjorde tingene at de sagde de havde lært nogle ting af OS som de ville bruge selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.