Tak for jeres støtte:D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. november 2010

2721

Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprog
jeg er så lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Nalle

2606peanut skriver:

Tak til alle jer der skrev trøstende og støttende ord da, hele min verden ramlede. Vi har nu været til møde og gennemgå hvad de har skrevet om os til vores sagsbehandler. Vi ER EGENEDE forældre JEG er en GOD mor. Og de så ingen grund til at der skulle være nogen problemer. Vores søn trives og er aldressvarende og god til kontakt til os. Et glad og velfngerende barn. Så efter mødet med sagsbehandler i morgen er det slut. Jeg er blå stemplet og nu kan de bare lukke r**** undskyld mit sprog
jeg er så lykkelig

Sådan!

Anmeld

11. november 2010

2721

Nallz skriver:

Sådan!

tak

Anmeld

11. november 2010

Malthesmoar

2606peanut skriver:

jeg er så lykkelig

Har læst med fra sidelinien på tidligere indlæg

SUPER dejligt for Jer

Pøj pøj med det hele

Mvh

Anmeld

11. november 2010

2721

Malthesmoar skriver:

Har læst med fra sidelinien på tidligere indlæg

SUPER dejligt for Jer

Pøj pøj med det hele

Mvh

Tusind tak

Anmeld

11. november 2010

B&J

Ja hvorfor skulle du ikke være en god mor lige som alle os andre og nu er det bevist så kan de bare lukke deres små numser

TILLYKKE med den dejlige nyhed

Anmeld

11. november 2010

2721

B&J skriver:

Ja hvorfor skulle du ikke være en god mor lige som alle os andre og nu er det bevist så kan de bare lukke deres små numser

TILLYKKE med den dejlige nyhed

atk
Ved det godt med min fornuft men efter at have fået at vide man er en dårlig mor så mange gange og ens barn ikke kan vise en glæde, ja så begynder man så småt at tvivle på sig selv
Men nu det slut og jeg har fået en fornyet tro på mig selv

Anmeld

11. november 2010

B&J

2606peanut skriver:

atk
Ved det godt med min fornuft men efter at have fået at vide man er en dårlig mor så mange gange og ens barn ikke kan vise en glæde, ja så begynder man så småt at tvivle på sig selv
Men nu det slut og jeg har fået en fornyet tro på mig selv

ja kender det alt for godt så begynder man at tvivle og når men endelig har fået af vide så hvorfor tvivler man så

det er så sejt af få sådan en glæde i hjertet

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

super dejligt at læse

Anmeld

12. november 2010

2721

nutche skriver:

super dejligt at læse

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.