Nogle der kan anbefale futsko ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. august 2008

Anja

Vi bruger ikke futsko herhjemme, da vi har gulvvarme i hele huset, men der skal jo futsko til i dp ....

Nogle der kan anbefale nogle ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2008

mor til en del

Helt klart læder futterne fra Føtex... dem med elastik i åbningen.

Jeg har ellers prøvet mangt og meget, men de bliver bare Nr. 1.

Nemme at få med både når de skal kravle og gå, de begynder jo alle at gå på et eller andet tidspunkt;).

Lisbeth.

Anmeld

14. august 2008

Astrid P

Smilla har fået et par lækre Cocomma/Bisgaard hjemmesko i fødselsdagsgave. De er SÅÅÅÅÅÅ fine, og rigtig gode for hende at gå i. Du kan se dem her:

http://www.noahogvictoria.dk/group.asp?group=309&s ub=15

Det er de brune i Peter Pan modellen hun har fået.

Dem kan jeg kun anbefale, de er alle pengene værd!

KH Astrid

Anmeld

14. august 2008

Lise

Vi bruger kun Bobux futterne i blød læder - de er bare superduper. Med dem skøjter man ikke rundt på glatte gulve.

Anmeld

14. august 2008

Muffinmus

Tja..jeg er nemlig også på jagt efter nye sutsko til william...men de skal være med foer da der godt kan være lidt fodkoldt hos os med trægulve..så synes ikke læderfutterne er gode nok til det...+ hans fødder tit bliver lidt klamme i dem:)
Så er på jagt efter enten bundgaards uldsko eller isa booties med foer..dem er jeg ved at forhøre mig om, men de ser lækre ud:)

Anmeld

14. august 2008

LouiseViola

MariaE skriver:

Tja..jeg er nemlig også på jagt efter nye sutsko til william...men de skal være med foer da der godt kan være lidt fodkoldt hos os med trægulve..så synes ikke læderfutterne er gode nok til det...+ hans fødder tit bliver lidt klamme i dem:)
Så er på jagt efter enten bundgaards uldsko eller isa booties med foer..dem er jeg ved at forhøre mig om, men de ser lækre ud:)

Petit Nord laver også nogen lækre nogen med foer.

Anmeld

14. august 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

Smilla har fået et par lækre Cocomma/Bisgaard hjemmesko i fødselsdagsgave. De er SÅÅÅÅÅÅ fine, og rigtig gode for hende at gå i. Du kan se dem her:

http://www.noahogvictoria.dk/group.asp?group=309&s ub=15

Det er de brune i Peter Pan modellen hun har fået.

Dem kan jeg kun anbefale, de er alle pengene værd!

KH Astrid

Jep, dem bruger vi også herhjemme! Kan kun anbefales. Carl, min store dreng har en ret smal fod, så han bruger dem med lynlås. Men uanste model, så er de bare lækre! Bløde, praktiske og holdbare!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.