Klapvogn - hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2010

Minmio

mayapigen skriver:

Her er den fra Harald Nyborg, ved i om den er god?

Den fra Harald Nyborg var vores første klapvogn, vi var meget glade for den til at starte med.  Men efter 2-3 mdr kom der rust på alle hjulene og fik den til at se mindre pæn ud.

Ellers synes jeg at det er en OK vogn til den pris. Men den fylder desværre for meget til vores bil, derfor har vi udskiftet den til en anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2010

morx4

mayapigen skriver:

Jeg vil ønske mig en klapvogn til min søn i julegave, men så er spørgsmålet, hvilken klapvogn jeg skal ønske mig. Jeg har brug for nogle gode råd eller ideer? Den skal bare kunne ligges ned, så han kan sove i den, og gerne være let at løfte på. Den må enlig også gerne være lidt billig

Håber i kan hjælpe mig.

HOLD DIG VÆK FRA GRACO!!!!

de har været meget i nyhederne her på det sidste, og skulle være livsfarlige!

flere småbørn er blevet kvalte fordi de ikke blev støttet nok og simpelthen faldt 'igennem' vognen mens de stadig hade seler på!!

hvis du gern vil have en vogn sombruger minimalt plads så er en quinny zapp en ide? man kan bare ikke legge ryggen ned i den, så nok ikke vidunderligt til de helt små (kan dog bruges med din autostol)

Anmeld

12. november 2010

Nemesis

ABC klapvogn! 

Egentlig er min en kombivogn men den vejer kun 10,4 kg. Den er super nem at klappe samme og bære.

Jeg har en ABC Cobra men der findes også 

http://barnevognshuset.dk/product.asp?product=536

Og de kan jo findes brugt.

Jeg har slet ikke brugt barnevognen siden jeg købte min ABC.

:-) Sisse

Anmeld

12. november 2010

Pige2009

Brams skriver:

Vi har købt en Emmaljunga Cerox fordi det er super stabil og kan lægges helt ned så hun kan godt trygt og godt  Desuden har den også en rimelig stor kurv til opbevaring/indkøb som jo altid er handy. Vi er bare super glade for den. Den koster dog over 4.000 kr. men jeg synes den er alle pengene værd.

Samme her. Jeg har den nye 2010 model og er super glad for den

Anmeld

12. november 2010

Skouboe

Vi har en Teutonia Mistral S med svingbare forhjul - de er helt fantastisk i byen, den er SÅ nem at køre med og kan komme rundt alle steder. 

Anmeld

13. november 2010

Liljesilas

Tak for alle de svar, det er dejligt med hjælp. Jeg holder mig da helt sikkert fra den klapvogn hvor børn er blevet kvalt, puha hvor grumt de stadig sælges!!!

Jeg har kigget lidt på den fra abc, men så kom denne frem, som minder en del om den. Hvad siger i til denne klapvogn?

http://www.bilka.dk/Catalog/Safe_Performance_reverse_klapvogn.aspx?Cata=bilkadk&PID=66633200100(Purchase_Other_DS)

Anmeld

13. november 2010

roenlund

mayapigen skriver:

Tak for alle de svar, det er dejligt med hjælp. Jeg holder mig da helt sikkert fra den klapvogn hvor børn er blevet kvalt, puha hvor grumt de stadig sælges!!!

Jeg har kigget lidt på den fra abc, men så kom denne frem, som minder en del om den. Hvad siger i til denne klapvogn?

http://www.bilka.dk/Catalog/Safe_Performance_reverse_klapvogn.aspx?Cata=bilkadk&PID=66633200100(Purchase_Other_DS)

der kommer ikke noget frem når man trykker på dit link... så er det lidt svært at svare, ikke at jeg ved noget om klapvogne

Anmeld

13. november 2010

Brams

Baagøe skriver:

Samme her. Jeg har den nye 2010 model og er super glad for den

Anmeld

13. november 2010

Pige2009

Brams skriver:

Den har ALT

Anmeld

13. november 2010

Brams

Den har ALT

Lige præcis, vi har været SÅ glade for vores barnevogn som også er fra Emmaljunga, så vi startede med at kigge efter en klapvogn fra samme mærke og kom ikke langt for vi faldt for den med det samme vi så den

Superfint billede du har fået på forresten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.