Klapvogn - hjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
26 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Liljesilas

Jeg vil ønske mig en klapvogn til min søn i julegave, men så er spørgsmålet, hvilken klapvogn jeg skal ønske mig. Jeg har brug for nogle gode råd eller ideer? Den skal bare kunne ligges ned, så han kan sove i den, og gerne være let at løfte på. Den må enlig også gerne være lidt billig

Håber i kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Eliza/lykke

Hvor gammel er trolden?

jeg har selv kig på mange klapvogne - vi har en combivogn, men jeg synes nu, at den er stor stor og tung til et hurtigt smut i indkøbscentret.

Babysam og ønskebørn har nogle rigtig lækre nogen, som ikke fylder meget. De ska hedde paraply klapvogn og ikke foldevogn, fordi den fylder meget og er tung. De nye paraply klapvogne er med kaleche, blødt sæde, men de alle peger barnet ud af. Jeg vil gerne kunne kigge på mit barn, når vi kører.

Ellers ved jeg Nettorvet.dk og Jem&fix har nogen gode nogen til en billig pris.

Lone

Anmeld

11. november 2010

bette

harald nyborg har en til 500

Anmeld

11. november 2010

LauraLW

jeg vil anbefale at I køber en ordentlg en fra start af. hvis I har en liste af krav, så prøv at lade være med at gå for meget på kompromis - det er en vogn i skal bruge i mange år.

Herhjemme er vi meget glade for at der er dreje forhjul. Går aldrig tilbage til faste igen :-) Vi har en emmaljunga nitro city (har aldrig haft barnevogn så vi skulle have en stor vogn med plads til lift/voksi), men kunne godt tænke mig en mindre en til små indkøb etc. Vi overvejer at købe en babyjogger city mini, eller noget tilsvarende.

Nede hos min mor har vi en billig fra harald nybord stående som ekstra vogn. - Den ville jeg nødigt bruge til daglig, synes den er meget tung at køre med.

Anmeld

12. november 2010

Christina.78

En god klapvogn kan hurtigt gå hen og blive familiens yndlings transportmiddel. Når baby kommer op at sidde frem for at ligge i barnevognens trygge favn, sker der pludselig en masse spændende ting. Kontakten til far og mor. Udsigten til naturen, byen, forbipasserende og trafikken er alt sammen med til at stimulere og udfordre babys sanser. Bliver indtrykkene for meget eller er det tid til en lur, klappes sædet tilbage og baby ligger
trygt og godt under kalechen.

Den perfekte klapvogn skal vælges efter hvilke behov familien har. Skal den være lille og nem at manøvrere med i byen? Skal den kunne holde til en masse traveture i skoven?

Der er masse af krav fra Jeres side, så sid ned og find ud af hvad den skulle kunne eller skal holde til først og fremmest..

Vi bor "på landet" og går titi ture i skov og åbne landskaber så vores skulle kunne holde til et ujævnt terræn men stadig være komfortabel for bettetøzen. Havde vi den med på shopping skuulle hun også kunne hvile i den..

Vi har en Zero2Four fra Babysam som vi er utrolig glade for..den fik vi på bud til 1100 kr..koster 2000 til normalpris..hun sidder godt i den, hun kan sove i den, der er godt med højde ved kalechen Et problem som andre dyre mærker af og til har bl.a. teutonia, som var vores favorit), den har punkterfri hjul, og fylder ikke så meget i bagagerummet i bilen og så er den let at klappe sammen, og vejer ikke så meget igen..

Zero2four Sofia Kalecheklapvogn

Vores er så bare rød

men hvis muligheden er der, så tag ud og kigge samt prøve med sønnike - der får I det bedste resultat..

Anmeld

12. november 2010

Christina.78

Og vil lige tilføje at den har vendbart styr, så børnene både kan sidde med front mod udsigt eller mod forældrene - også et vigtigt kriterie fra min side..

Anmeld

12. november 2010

Laulund87

En Teutonia Mistral har vi og er glade for den

Den koster 4200 kr, men man bruger klapvogn mere end barnevognen så jeg ville aldrig gå på kompromis i det tilfælde!

Anmeld

12. november 2010

Liljesilas

Tak for hjælpen.

Det er fordi vi ønsker os en i julegave, og vi er typerne som ikke går ret tit i skove, men istedet gerne går en tur ind til byen i flere timer. Når vi går ture, er det for det meste i zoo eller bare en lang tur rundt omkring (vi bor tæt på byen) Derfor ønsker jeg mig en klapvogn der er meget let at bære og flode sammen. Jeg vil have den kan ligges ned, så den bette kan sove. Jeg ville også gerne, at den bette kunne kigge på mig når vi var ude at gå, men ved ikke hvad mulighedderne er. Det med at den skal være billig, betyder enlig ikke alt, men kunne da bare være lækkert

Min søn er 6 måneder til jul, og så regner jeg først med han kommer i den når vejret er til det, og så er han ihvertfald 8-9 måneder. Men har hørt de også gerne må bruge den før, hvis den kun ligger ned? Hvis i står og tænker på en god klapvogn, så må i meget gerne skrive navn på den, eller sende et billede.

Anmeld

12. november 2010

Liljesilas

Her er den fra Harald Nyborg, ved i om den er god?

Anmeld

12. november 2010

Brams

Jeg vil ønske mig en klapvogn til min søn i julegave, men så er spørgsmålet, hvilken klapvogn jeg skal ønske mig. Jeg har brug for nogle gode råd eller ideer? Den skal bare kunne ligges ned, så han kan sove i den, og gerne være let at løfte på. Den må enlig også gerne være lidt billig

Håber i kan hjælpe mig.

Vi har købt en Emmaljunga Cerox fordi det er super stabil og kan lægges helt ned så hun kan godt trygt og godt  Desuden har den også en rimelig stor kurv til opbevaring/indkøb som jo altid er handy. Vi er bare super glade for den. Den koster dog over 4.000 kr. men jeg synes den er alle pengene værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.