fagt sange for de yngste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.963 visninger
12 svar
0 synes godt om
11. november 2010

Lone Jakobsen

nogen der kender denne bog?

den er set på nettorvet, men jeg ku godt tænke mig at vide om det er kendte eller mindre kendte sange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2010

Lone Jakobsen

fandt lige et link til den her...men jeg bliver ikke meget klogere... betyder det at man skal købe en cd ved siden af for at lære sangene?

synes ellers ideen var super til mine kommende dagplejebørn, men det sku helst være sange som man har hørt om før

http://nettorvet.dk/show_product.asp?dept_id=1484&pf_id=6076372

Anmeld

11. november 2010

*may-girl.2010*

Jeg har selv kigget på denne bog i en boghandel og ønsker mig den så meget til jul til min datter. Det er jo en god kombi af bog, billeder, sange og lyd. Tror der er nogle stykker af sangene man kender, men det er nok en god ide at købe cd'en også)

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

*may-girl.2010* skriver:

Jeg har selv kigget på denne bog i en boghandel og ønsker mig den så meget til jul til min datter. Det er jo en god kombi af bog, billeder, sange og lyd. Tror der er nogle stykker af sangene man kender, men det er nok en god ide at købe cd'en også)

har bare ikke set cd-en nogen steder

men ja det virker nemlig som en super ide

Anmeld

11. november 2010

*may-girl.2010*

nutche skriver:

har bare ikke set cd-en nogen steder

men ja det virker nemlig som en super ide

Hov det var vist en sjov smiley der kom på før, det skulle bare have været

Men man kan ihvert fald både få bog og cd hos boghandleren, ved ikke hvor man kan finde den på nettet hvis det er.

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

*may-girl.2010* skriver:

Hov det var vist en sjov smiley der kom på før, det skulle bare have været

Men man kan ihvert fald både få bog og cd hos boghandleren, ved ikke hvor man kan finde den på nettet hvis det er.

jeg skriver cd-en på min ønskeseddel også så

Anmeld

11. november 2010

mor_sabina

Jeg kender mange af sangene, men der er også mange nyere imellem som jeg har erfaret ikke alle kender. Dog vil jeg sige at cden er virkelig dårligt indspillet så det er ikke en cd man sætter sig ned og lytter til, men udelukkende hører for at lære sangene. Det er en dame der synger ganske skingert og uden musik.

Jeg har set bog og cd hos gyldendalsbogklub hvor jeg også selv købte den.

Anmeld

11. november 2010

Lone Jakobsen

mor_sabina skriver:

Jeg kender mange af sangene, men der er også mange nyere imellem som jeg har erfaret ikke alle kender. Dog vil jeg sige at cden er virkelig dårligt indspillet så det er ikke en cd man sætter sig ned og lytter til, men udelukkende hører for at lære sangene. Det er en dame der synger ganske skingert og uden musik.

Jeg har set bog og cd hos gyldendalsbogklub hvor jeg også selv købte den.

super godt med lidt respons vil prøve om jeg kan finde bogen hos min sædvanlige boghandel. så jeg kan se om den fortsat skal på ønskeseddelen

Anmeld

12. november 2010

mor_sabina

nutche skriver:

super godt med lidt respons vil prøve om jeg kan finde bogen hos min sædvanlige boghandel. så jeg kan se om den fortsat skal på ønskeseddelen

Synes ihvertfald den er rigtig god. Men cden er skod
Måske den kan lånes på biblioteket?

Anmeld

12. november 2010

Lone Jakobsen

mor_sabina skriver:

Synes ihvertfald den er rigtig god. Men cden er skod
Måske den kan lånes på biblioteket?

men mon ikke jeg skal bruge den for at lære de sidste sange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.