Viborg og omegns tøser :) (Wellnessdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [rød]HVAD ER DER GALT MED TUPPERWARE?????[/rød]!!!!!![/citat] DER ER VEL IKKE NOGET GALT MED TUPPERWARE, TVÆRTIMOD. DET ER BARE FOR DYRT! Og at sidde en hel aften og se på skåle og opbevaringsdimser, og mærke og føle, er ikke lige mig.[/citat] jeg kommer også kun for gavernes skyld!!! og mine skabe bugner af tw så jeg gider det heller ikke rigtig mere!!![/citat] Gaver, hvaffor no'en gaver??? Mette - som undrer sig over om man mon også får gaver til dildo-party'er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [rød]HVAD ER DER GALT MED TUPPERWARE?????[/rød]!!!!!![/citat] DER ER VEL IKKE NOGET GALT MED TUPPERWARE, TVÆRTIMOD. DET ER BARE FOR DYRT! Og at sidde en hel aften og se på skåle og opbevaringsdimser, og mærke og føle, er ikke lige mig.[/citat] jeg kommer også kun for gavernes skyld!!! og mine skabe bugner af tw så jeg gider det heller ikke rigtig mere!!![/citat] Gaver, hvaffor no'en gaver??? Mette - som undrer sig over om man mon også får gaver til dildo-party'er?[/citat] ja her nede får man en lille ting. hos ruth i hvert fald:D aj det skal de vist gi. men der ernogle som glemmer det. men så tager de det vel bare selv!! ja ok vi må da næsten forhører os ad om der er gaver til et dildo party hehe

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Ej, helt seriøst, det kunne fanme være grinern at sidde til Dildo party, sammen med DEN VIRTUELLE MØDREGRUPPE!!!

Fårk, jeg tror der ville blive fnist og grinet og tisset i bukserne af bare sjov!
Var der nogen som så også liiiie arrangerede en TENA konsulent???

Så ser man Kalaha sidde der og pisse i bukserne, med den største lyserøde dildo i hånden, samtidig med at TENA damen kom rendende med vareprøver!

FNIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

15. august 2008

ka li ja

haha ja jeg kan godt se det for mig!!! lol

men d får mig sgu ikke med til et dildo party!! det gider jeg bare ikke spilde mit liv på! har været til nogle stykker. og det er da bare det samme det hele!! troede da man udviklede sig!!

Anmeld

15. august 2008

linemus

Mebach skriver:

Ej, helt seriøst, det kunne fanme være grinern at sidde til Dildo party, sammen med DEN VIRTUELLE MØDREGRUPPE!!!

Fårk, jeg tror der ville blive fnist og grinet og tisset i bukserne af bare sjov!
Var der nogen som så også liiiie arrangerede en TENA konsulent???

Så ser man Kalaha sidde der og pisse i bukserne, med den største lyserøde dildo i hånden, samtidig med at TENA damen kom rendende med vareprøver!

FNIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hi hi - jeg kunne faktisk ikke forestille mig andre end jer, som jeg havde lyst til at holde sådan et party med ;)

Anmeld

15. august 2008

Rasmine

Har aldrig prøvet det.
Men ja, skulle det være, skulle det være sammen med Jer.

Var der nogen som sagde Dp hos BM i okt?

Anmeld

16. august 2008

Nadi

Hi hi - jeg kunne faktisk ikke forestille mig andre end jer, som jeg havde lyst til at holde sådan et party med ;)

Det kunne jeg faktisk heller ikke 8D Det må da arrangeres i en fart. Hva med der den 4. oktober?? Hjemme hos BM, var det ikke en idé? Jeg er med på den! Altså et dildo-party og ikke tw-party :D

Anmeld

16. august 2008

Nadi

Okay, jeg var så lidt for husrtig. Havde ikke læst Bacon's indlæg, men vi er da vist enige om at det er en super idé med et party hos BM ;)

Anmeld

16. august 2008

Muffinmus

Jeg har så lige været til DILDO party igår...til min venindes polter abend.
Det er jo stille og roligt, ikke perverst eller noget...Men man kan undre sig over nogle af de ting hun havde med... Fusk altså....kæmpe store dildoer, med små jernkugler i, chokoladesovs og olie med frugtsmag??
Ja ja, men vi fik vist alle købt et eller andet. DE fleste fa os købte en olie/ et eler andet... som vist skulle være godtt il mange ting, incl til at tage de der røde knopper man får når man baberer min bikinilinje osv.. Så den skulle vi alle sammen lige prøve:)
Kan da godt anbefale sådan et party, men tror også i ville være rigtig sjove at være til det med:):)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.