Så kan Cilas dælme flytte fusserne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2008

mor til en del

helt uden hjælp8D han er så dygtig...... Vi har i dag været til tjek med hørelsen, og ingen forværring at finde, så det er jo godt nok. Vi skal til tjek igen om ½ år, og fik i dag at vide at vi skal blive ved med at køre i Århus med ham indtil han taler normalt, og de kan tage en alm. høreprøve på ham, så det varer lige et par år.......:'( Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Rasmine

Tillykke med den store dreng.
Hvordan går det med mavsen, og smøgerne?
(eller manglen på dem)
:P

Anmeld

13. august 2008

mor til en del

Mebach skriver:

Tillykke med den store dreng.
Hvordan går det med mavsen, og smøgerne?
(eller manglen på dem)
:P

Gud smøgerne havde jeg helt glemt......så det må skisme siges at gå godt:)

og maven, uha jeg trænger til at komme til læge og få hans ord for at jeg er gravid, helt totalt pjat, for det er jeg jo......jeg har det godt, er stadig træt, og brysterne ømme.....skønt at der er tegn på graviditetet....så længe det ikke er kvalme.:P

Lisbeth.

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Åha, store ømme jader, hvordan dælan kunne jeg glemme dem??? Det da helt vildt du bare har glemt smøgerne??? -Gid det var mig. :'(

Anmeld

13. august 2008

mor til en del

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Åha, store ømme jader, hvordan dælan kunne jeg glemme dem??? . :'([/citat] Ja og det gør jo ikke situationen mindre ømtålelig at Cilas stadig ynder at få bryst.....uha det kan mærkes8(

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Good lord, babber han stadigvæk?

Det er snart...1 år siden jeg stoppede, groft sagt.
8D

Anmeld

13. august 2008

mor til en del

Mebach skriver:

Good lord, babber han stadigvæk?

Det er snart...1 år siden jeg stoppede, groft sagt.
8D

Det er så skønt at amme, og med kamp jeg har for at få amningen igang, skal der dælme babbes ligeså længe knægten gider ;)

ahhh okay der skal stoppes inden alt for længe.. jeg har engang ammet imens jeg var gravid hvor jeg var så langt henne at jeg kunne mærke liv, det var så underligt at have barn så tæt på både udvendigt og indvendigt. Dengang gik der dog ikke ret længe inden knægten selv meldte fra.
Det kan jo være at Cilas glemmer alt om bryst når han starter i DP.....holdkæft hvor er jeg naiv.....men så var jeg jo fri for at skulle tage beslutningen....:$

Godnat herfra....

Lisbeth

Anmeld

13. august 2008

Susan1978

tillykke med fodgængeren.. sådan en har jeg vist også fået mig i dag..

;)

Anmeld

14. august 2008

Muffinmus

He he, dygtig dreng:)
Irriterende i skal døjes sådan med alle de tests, men sådan er det vel bare.
Hi hi, jamen det er da godt det går godt med smøgerne:)
Og mavsen.....:)

Anmeld

14. august 2008

Anja

Dejligt med endnu en fodgænger :D Elias kommer vi vist ikke til at se som fodgænger i den nærmeste fremtid for han gider det bare ikke ....

Og rigtigt lækkert at der ikke er yderligere forringelse på hørelsen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.