hej tina..
tak for svar søde..
jeg har ikke rigtigt dep mere..bare det de sagde i okt 2006 jeg have dep,stress ogangst og igen i jan 07 mente de stadig jeg har det.Men nu har jeg siden juni ihar jeg gået til samtaler på sygehuse en gang om uge og nu er det en gang om mdr fra nu af og de mener slet ikke jeg have dep mere men jeg har panik angst af og til og altid haft det pga mega dårlig opvæsk.en mor der drik,en plejefar der sexuldmisbrug igellem 5 år fra jeg var 9-14 år.Ja + jeg har boede 32 steder fra jeg blev født til jeg blev 18 år,overfald flere gang af den plejesfars sønne osv derude af..
Første som 18 år tog jeg mit liv i egen hånd og alt gik godt en del år - efter jeg have født min søn der have jeg dep i 6 mdr så et godt live igen +- benjamin var tit syg og indlagt men jeg selv var ok ingen dep af og til angst jo men ingen ting forhånd til efter jeg født victoria og til maj/juni sidste år + ja alt det du nok har læst om der sket i feb med mine børn også der dem fra sygehuse siger dem på kommunen har ikke hjulpe mig bare vent mig rygge og gjort det hele være + til en større dep og fra jeg fik min søn hjem fra børnehjemme og til nu er dep pis VÆK..troede fordi jeg græd nå jeg have panik angst tur så var det dep men nej nej har hun sagt på sygehuse det er jo bare fordi du blever bange ikke en dep pyhaaaaa men men jeg skal leve med den sygdom panik angts resten af mit liv og som hun sagde så det med børn så syntes hun jeg skulle klø på hvis jeg var klar nu og der var ingen gatin her i live om jeg ville gå ned med flage nu under efter eller frem over sådan var det bare også måtte vi tag den når det var....
Jeg har aldrig fået afvide eller hørt det med af flytte og ny kæreste før når man har dep...
Men det med et barn jo for det kan gå så slemt til man for den anden hvor man vil slå sig barn ihjel kan ikke stave til det..
Så nej ikke smart hvis man lider af dep og tager pille for det osv i at få et barn pt før man
mini ½-1 år har haft det godt eller længer andpå hvor slemt dep har været bare min meningen om de ...
Men jeg har dårlig nok ikke taget piller mod panik angst de sidste 6-7 mdr og hvis de siger jeg ikke har dep mere så er det jo super men kun lider af panik angst og let stress som hun sagde i går..
Men alt i alt tog steen og jeg en langgggg snak omkring det i går.
Han vil vente til jeg er klar ikke press mig osv og han syntes nu også efter vi har talt om det og vores nye hus børne her osv
at vi vente 4 mdr også snakke vi om det igen om jeg skal stoppe på p-sprøjten eller få den igen 3 mdr.Jeg skal have den igen her d.18-19 i næsten mdr
Så små vi se om 4 mdr hvordan det hele så går..
:P har det bare sådan skal vi have et barn sammen ønsker jeg det er inden han blever 40 så vi har da lidt over to år i nu.den 12 maj blever han 38....
Mere hvis vi skal have to børne sammen/have chancen for det.For jeg syntes det skal være inden han er 42-43 år også er det slut for os begge to min max aldre var endelig 42 for mænd men ser også på det sådan at har et par svært hved det at få børn og det første sker i 40ne så er det ok og fedt...
EJJJJJ UNDSKYLD SØDE AF DET BLEV ET LANG BREV TIL DIG...
knus fra henriette31
Hej søde
Kort sagt er også jeg enig med Trine.
Du og dine børn har været meget igennem. Jeg har selv fået at vide af min psykiater, at man helst ikke må flytte, skifte partner, blive gravid eller skifte job under en depression, hvis man kan undgå det. Du er både fllyttet og har skiftet partneren ud helt for nylig. Det er jo dejligt, det er gået godt (L) Jeg ville bare, hvis det var mig, glæde mig lidt længere over at det går godt og så vente med et barn mere.
MEN... når det så er sagt er jeg jo ikke dig, og det er et svært spørgsmål at råde i.
Knus fra Tina