Vi overvejer et barn sammen men har brug for råd ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.598 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

Vi har været sammen i 7 mdr her den 26...
Vi har snakke om en baby de sidste 2-3 nu ca..
Jeg fik p-sprøjte i dec...
Så nu overvejer vi om jeg her i marts ikke skal have p-sprøjte eller vi skal vente lidt inu...
Et sted har jeg det sådan ikke lyst til af få den og sker det så sker det også er det bare jubiii..
Men nu hved jeg også at jeg har lidt svært hved af bleve gravid + jeg skal have progestan når jeg blever gravid og steen og jeg blever jo ældre og ældre. Han blever 38 her til maj jeg 32 til nov..Så har det så lidt press måske skal vi så skal det værre snart vi går igang men er også bange pga min sygdom selvom de på sygehuse har sagt den skal jeg leve med altid har gode og dårlige dage fleste gode siden juni mdr er det bare gået mere og mere frem ad men er det nok 7 mdr osv....
men jeg hved også hvis jeg får sprøjten også næsten gang ikke få den og vi skal have mere hjælp ind progestan kan det måske tag længertid....

Han har en søn på 10 år jeg en på 7 år og en pige på 18 mdr...
Vi er begge sikker på det er os til vi dør og vi flytte i hus d.30 okt 07.
D.24 dec 07 fri han og vi er nu forlove..
Hva ville du gøre i mit sted??????????????..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2008

Pia.

Jeg ville da helt sikkert springe ud i det - I ved jo det skal være jer, I elsker hinanden, så selvfølgelig skal I da gøre det...
Hvorfor er det så vigtigt hvor længe man har kendt hinanden..., min mand og jeg havde kendt hinanden næsten 2 år som venner/kollegaer, men kun været kærester en mdr. da vi planlagde barn sammen, og jeg blev hurtigt gravid så inden for vores første år sammen blev jeg gravid, flyttede sammen, forlovet, gift og Mikkel blev født. - og alt var planlagt, i år har vi været gift i 10 år og har tre børn sammen og vi bliver bestemt også sammen ....

Held og lykke med det.

Knus fra Pia.

Anmeld

18. februar 2008

SaNiNa

jeg ville osse spring ud i det... Min kæreste og jeg er osse i gang med projekt baby nu vi har været sammen i 4 år men vi har ikke børn nu fordi vi ville vente til vi begge var færdig med uddannelsen og jeg var lidt ældre.

så syntes da helt klart i skal springe ud i det.

sanne

Anmeld

18. februar 2008

3rollinger

Hej Henriette

Du har spurgt om det foer, og jeg synes det er noget der er meget svaert at raade om.

Men jeg kan bare sige at var jeg i dit sted ville jeg ikke goere det. Jeg synes ikke I er saa gamle, og jeg ved af erfaring at to smaa boern er meget haardt, og naar du i forvejen kaemper med din depression og angst er det sidste du har brug for to babyer. Altsaa Victoria og den nye.

Hvis det skal vaere Steen og dig til I doer, er der jo heller ingen grund til at forhaste jer. Steen kan faa boern til han er 80 og du har mange gode graviditetsaar tilbage. Hvis jeg var jer ville jeg vente til Victoria var 3 aar, saa er hun meget mere selvstaendig og du har mere overskud til en ny baby.

Knus
Trine

Anmeld

18. februar 2008

MorCamilla

Hej Henriette.

Hvis jeg var i dit sted så ville jeg nok vente lidt... Mest fordi det bliver hårdt at have to "små" børn.. Men hvis du tror at du kan klare det - så ville jeg sige "go for it"... Jeg synes det er noget mærkeligt noget det der med at man skal have været sammen længe før man begynder at overveje at få børn sammen..

Anmeld

18. februar 2008

Stumpen

Hej..

I stedet for gentagelser, vil jeg skrive at jeg er enig i det Trine skriver..
Du har været så meget igennem siden du fik Viktoria, så hvis det var mig ville jeg nok vente lidt..

Men ja, det er et svært emne at råde i, for et eller andet sted så er det jo dig der ved bedst..
Hilsen Anja..

Anmeld

18. februar 2008

Piaa

Hej
Hvis du ikke er sikker på hvad du vil, så vent det kan nås endnu om et par år.

Hilsen Piaa (som var 42;) da jeg fik den sidste)

Anmeld

18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

jeg tænker og tænker......
tro nu nok jeg ligger meste til vi lige venter 3-6 mdr inu...
men tak for hjælpen.....
og undskyld hved godt jeg stille ? på netbaby osv.. I dec mdr tro jeg det var før jeg fik p-sprøjten....
mvh henriette

Anmeld

18. februar 2008

3rollinger

Hej Henriette

Det var altsaa ikke for at bebrejde dig at jeg naevnte at du har skrevet det foer. Det kom bare saadan ud.

Trine

men tak for hjælpen.....
og undskyld hved godt jeg stille ? på netbaby osv.. I dec mdr tro jeg det var før jeg fik p-sprøjten....
mvh henriette

Anmeld

18. februar 2008

H+S Skjolgborg.

hej trine.
nåå nej nej bare rolig det var ikke sådan mente til dig...
jeg hved bare godt jeg stille det ? for et par mdr siden inden jeg fik p-sprøjte..
knus henriette

Hej Henriette

Det var altsaa ikke for at bebrejde dig at jeg naevnte at du har skrevet det foer. Det kom bare saadan ud.

Trine

men tak for hjælpen.....
mvh henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.