Så fik Simon jordens største bule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. august 2008

Lise

lige i panden :'( Jamen, for faen... han tonsede rundt og grinede af overtræthed her til aften. Christian kom med en kommentar om at vi skulle give ham cykelhjelm på...ville ønske det ikke bare var blevet ved snakken.. lige som jeg skulle til at putte ham knaldede han hovedet lige ind i en radiator, og på nul komma fem havde han bare den største bule i panden. Og som han dog græd... da han var faldet lidt ned ringede jeg til min mor for at høre hvordan og hvorledes - om vi måtte lægge ham til at sove og sådan... det ville hun ikke tage ansvar for, så måtte ringe til vagtlægen... han sagde ikke så meget... nå, Simon fik en panodil i numsen, en flaske mme i munden og en kold vaskeklud på bulen, og ganske få minutter efter var han i drømmeland.. nu ligger han i vores seng og putter, og vi må vist hellere holde lidt øje med ham... Altså, det lille fjols! ...håber vi alle kommer ordentligt igennem natten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Loggidut

aj den stakkel...:'( hvad er der lige med bordkanter og radiatorere her for tiden...jeg gider slet ikke høre om det, for om en månede er det sgu mig der kan skrive om det...tif gør altis alting en månede efter i andres...:( jeg håber han får en god nat, og i gør det samme, for det er ikke til at holde ud hvis han får ondt af det!

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Stakkels Simse.

Opkast er i al fald tegn på hjernerystelse, og hva er det nu...
Hmm...må stå på Google ét eller andet sted.

Håber I klarer Jer gennem natten.

Mette - som sgu ik rigtig kan få gang i gmailen.
-Kan ikke bare lige sårn uden videre flytte kontakter over!
>(

Anmeld

13. august 2008

linemus

Håber han har det godt, den bette Simon. Det er helt vildt, så hurtigt en bule kan skyde frem på sådan et bette hoved!! Det ser jo helt sindsygt ud. Næsten som en tegnefilm med lyd på - wuuuuup.

Knus Line

Anmeld

14. august 2008

birgittemarie

Nårh, stakkels jer :( Det er da også helt vildt, som de pludselig alle sammen fiser rundt og knalder hovederne ind i alting, de små basser! Kunne godt være, det var en idé med en cykelhjelm... Så kunne man måske sidde lidt roligere på sin flade, imens barnet eksperimenterer med tyngdekraften.
Jeg tror bestemt ikke, han kan have fået en hjernerystelse af sådan et knald ind i radiatoren. Der skal vist en del mere til, altså et hårdere slag end et sammenstød på den afstand kan give, men jeg forstår godt, du er bekymret.
Håber, I har en god nat og han vågner op i morgen glad og fro med sin store, fine bule (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

14. august 2008

Anja

Det gør bare så forfærdeligt ond på en, når de små kommer galt afsted :'( Hvordan har det lille pus det så i dag ??

Anmeld

14. august 2008

Lise

Jamen, han har det da vist fint :)

Han puttede hos sin mor hele natten og da vi vågnede var bulen faldet meget. Så nu har han allermest bare en blå streg på tværs af panden... Han har været virkelig pylderet idag, men tror det er hans ører (som der er væske i pt) der driller lidt...eller måske nogle bisser...eller måske ingenting..

Kh. Lise - som glæder sig til den dag Simon kan fortælle hvor det gør ondt!

Anmeld

14. august 2008

ivfmarie

Lise skriver:

Jamen, han har det da vist fint :)

Han puttede hos sin mor hele natten og da vi vågnede var bulen faldet meget. Så nu har han allermest bare en blå streg på tværs af panden... Han har været virkelig pylderet idag, men tror det er hans ører (som der er væske i pt) der driller lidt...eller måske nogle bisser...eller måske ingenting..

Kh. Lise - som glæder sig til den dag Simon kan fortælle hvor det gør ondt!

Åh ja... eller hvad med: "Mor, jeg er sulten" - i stedet for at skrige som en sidsyg. Eller: "Nej tak, ikke mere at drikke" - i stedet for at knalde glasset et lige højre...

Det var godt at det ikke kom mere bøvl med bulen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.