Verdens dejligste hund sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.878 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. november 2010

kitra

Jeg er desværre nødsaget til at flytte og kan ikke have min hund mere. Han er en blandings hund af bernersenne, sanktbernard og labrador. Han blev 1 år i juli og er kastereret. Han er en super skøn familie hund som elsker alle omkring ham og elsker selvskab. Han skal hen til nogen som har tid til ham da han ikke egner sig til nogen som arbejder 24/7. Hjælp mig med at finde et godt hjem til ham. 1500 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

BinaMor

hvor er han fin og lækker. havde vi fået vores gård nu var han kommet ud til os og vores labrador tæve nikita..

held og lykke med salget.

Anmeld

11. november 2010

kitra

Takker ja han er super lækker. Det var trist han er nemlig en rigtig land hund han elsker luft omkring sig, men elsker nu også at ligge og flade inde hele dagen lang.

Anmeld

11. november 2010

Anette&Sophia

kitra skriver:

Jeg er desværre nødsaget til at flytte og kan ikke have min hund mere. Han er en blandings hund af bernersenne, sanktbernard og labrador. Han blev 1 år i juli og er kastereret. Han er en super skøn familie hund som elsker alle omkring ham og elsker selvskab. Han skal hen til nogen som har tid til ham da han ikke egner sig til nogen som arbejder 24/7. Hjælp mig med at finde et godt hjem til ham. 1500 kr

hvor ser han dog bare nuser ud
- jeg var frisk,hvis det ikke var fordi vores hund ikke kunne holde til en legekammerat.  

Anmeld

11. november 2010

Stine85

kitra skriver:

Årh hvor ser han dejlig ud.....

Øv at vores økonimi ikke er til anskaffelse af hund lige nu (med enfødselsdag og jul lige rundt om hjørnet)

Håber du finder et godt hjem til ham

Anmeld

11. november 2010

SiLiMiMa

NÅHR!!!! Hvor er han dejlig!!!!!

Mand, jeg ville sådan ønske, at vi var hundemennesker..... vores søn ville MEGA gerne ha en hund og vi kunne sagtens ha råd til en osv.... og perfekt ville også være, at det ikke er en hvalp... men men men.... tror ikke overskuddet rækker pt.... måske når sønnen blir ældre - han er kun 8 år.

Har ingen forstand på hund, men har hørt, at det er et kæmpe arbejde ???

Nå, men ville da bare lige sige at jeg synes, han er total sød... håber i finder en superdejlig familie til ham!!!

knus heise

Anmeld

11. november 2010

Miamaja

Sikke trist I ikke kan finde et sted hvor man maa have hund

Anmeld

11. november 2010

Mira0911

Ih han ser skøn ud... :) Hvis vi havde mere plads og måtte have 2 hunde her, var han velkommen her.. 

Anmeld

11. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor ser han kær ud!!!

Bruger du facebook? Jeg vil meget gerne smide et link derud hvis du har, så mine venner kan se ham!

Anmeld

11. november 2010

ChatH

kitra skriver:

åhhh gud hvor er han lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.