er der forresten nogen som kender en elektricker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

843 visninger
10 svar
0 synes godt om
13. august 2008

Loggidut

altså en som mangler job, for der er ikke mindre end to ledige stillinger på spæncom, i aalborg...

synd at lade sådan en chance gå fra sig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

ka li ja

jamen jeg vil da kraftigt overveje om jeg skal være elektriker...

NEJ! det skulle jeg ikke.. desværre. gad ellers godt arb med dig, bare jeg ikke skulle kører rådent rundt i landet i jeres firmaøser;):D

nej du overvejer stadig fotograf.. hva siger fætter???

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

fætter siger ikke noget endnu...for jeg har ikke snakket med ham siden, lol, aj jeg giver ham lige nogle dage til at ordne de billeder, og når jeg snakker med ham giver jeg lyd!

nej jeg tror også det er en mandlig elektricker de leder efter...eller faktisk to, for mig har de oplevet, lol, og jeg er sgu ikke helt sikker på de hyrer flere tøzer dernede...ha ha

Anmeld

13. august 2008

heaven

hehe, min mand er faktisk elektriker men ham tør jeg sgu ikke sende op til dig, hehe:P:P

Jannie

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

jeg skal nok holde nallerne af ham, tro mig, jeg har hvad jeg vil ha du!

aj det skal jo nok være en som bor lidt i nærheden, men det er da utroligt at to stillinger kan stå tomme uden en eneste søger dem?

Anmeld

13. august 2008

heaven

Loggidut skriver:

jeg skal nok holde nallerne af ham, tro mig, jeg har hvad jeg vil ha du!

aj det skal jo nok være en som bor lidt i nærheden, men det er da utroligt at to stillinger kan stå tomme uden en eneste søger dem?

hehe, ved jeg da godt - vi er jo begge godt gift, ikke sandt???:P

Nej jeg mener, jeg tror han ville få kuller, hvis han skulle arbejde sammen med en som også er på baby.dk:P

Det var mere det, søde...

at i ikke har fået besat stillingerne er ikke usædvanligt pt - der er ikke nogen ledige, så man skal virkelig tilbyde godt i løningsposen mv, for at tiltrække folk.. sådan er det i hvert fald her..

Jannie

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Er du bløwen lidt internasjonal, Sloggi?

Elektricker???
:P

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

ja ja eller EL-gøjler om du vil det...lol

Anmeld

13. august 2008

Joan ( Smallie )

Der er mangel på elektriker derfor er der ingen der søger hvis lønnen ikke er god nok:)

Anmeld

14. august 2008

Kaufie

Tager I lærlinge - altså voksen-lærlinge??? For så er Claus nok interesseret, hvis ikke han får lærepladsen her i Nr. sundby - det finder han ud af d. 18.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.