Sloggi hvordan var den første arbejdsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. august 2008

Joan ( Smallie )

Kom lige til at tænke på dig.

Var det så så galt som du havde frygtet??

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Loggidut

ha ha, jeg er træt, helt træt, men jeg har sådan en sjov ide om ikke at opgive baby.dk i aften.
Jeg har fundet ud af at det ikke er så sjovt at nævne jer ude på en arbejdsplads med så mange mænd...lol...de fatter ikke en skid, og mener bestemt jeg har haft for meget barsel, for jeg kommer sgu med alt for mange østrogene input efter min barsel...låååål, de kan slet ikke kapere mig efter jeg er kommet tilbage...hæ hæ...

men fedt nok at gi den gaz igen, og som en sagde...hvor lang tid gider du så være hos os inden du skal have næste unge...lol...jeg ved ikke lige hvad de tror, men de må jo mene jeg er en fødedygtig ung mor på 23....låååål.

men alt i alt en dejlig dag, men bedst var det sgu at komme hjem til manden, og færdiglavet kaffe, og en puttelysten tif...nøøøøj, hvor har jeg lyst til at blive oppe hele aftenen og nyde det, selv om jeg ved mit system langsomt bryder ned i træthed inden for en time

tak for omtanken søde smallie!

Anmeld

13. august 2008

ka li ja

hahahaha ja man smelter lige så stille mere og mere ned i stolen!!!
jeg har godt nok haft fri i dag, men syntes sgu godt nok også mandag og tirsdag var hård!! hold kæft vi havde travlt.... benene summer når man kommer hjem:D

men alt i alt er det sgu ok at komme lidt hjemmefra (selvom jeg aldrig troede jeg skulle sige det!!)
så har man heller ikke så drlig samvittighed over at hjemmet ligner noget nede i golfen!!!....

Anmeld

13. august 2008

Joan ( Smallie )

Var så lidt.;)

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

enig kalaha...enig...
jeg vil nu godt sige at da jeg kom hjem var køkkenet cleanet...:D

altså det lyder næsten så rosenrødt at det er til at ørle over, men manden her hjemme gør det sgu helt flot!

jeg skal slet ikke brokke mig, det ville være meget dumt, for han har ved den sødeste grød aldrig mugget en eneste ting om at jeg ikke har gjort dit og dat...

niks, ham gutten må jeg heller holde mig til for ever...for han gør det sgu faktisk ret flot

Anmeld

13. august 2008

Muffinmus

Ja for dælen...det er super hådrt at være på arbejdes markedet..og så endda være gravid og kæmpe en AKMp for ikke at flade i søvn på mit abrjde.. TÆnker KUN på at sove hele dagen og går i seng mellem 20.30 og 21 tit.
Nå, men de mænner har sgu sikkert ret i at der er for meget østrogen...og snakke du som med os herinde kan jeg også godt forstå de fatter minus:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.