jeg tuder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
15 svar
0 synes godt om
13. august 2008

ka li ja

ikke nok med at min com er fucked... så er min eksterne harddisk også.... den kan ikke fixes i følge computer manden, så ALT hvad jeg har af billeder og div, fra de sidste 2-3 år. ER VÆK!!!!!!!!!!!! JEG KAN IKKE HELT SELV TRO PÅ DET... det kan fandme ikke passe. det må være fordi han var pisse ligeglad ham inde i butikken.. for der skal sgu da meget til før man ikke har mere på sin eksterne... skal der ikke???? jeg fik heldigvis en fra forsikringen til at komme og hente vores com, og så fixer han den. og hvis den ikke kunne fixes, så ville vi få en eller anden form for kompensation! ham nede i com. bixen sagde nemlig, det kunne være pga lynnedslag.. så det har der helt sikkert været i min com...... nå men er der nogen der ved noget om sådan en harddisk er færdig når den ikke virker, eller om man kan fange data derfra??? jeg er virkelig helt nede.. de billeder betød fandme meget for mig!!! ved godt det kun er billeder. meeeen det er altså alle vores minder....:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'( karina tudeprinsesse.. nej hende er der vist ikke meget prinsesse over:'(:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

linemus

Fuck, Karina. Det er virkelig noget lort, for at sige det mildt! Har du ingen backup af billederne??? Eller var det dem, der var på den eksterne? Det lyder virkelig helt åndssvagt, at både computeren og den eksterne harddisk er stået af på én gang. Åh, det lyder ikke godt, men jeg er ikke super klog på området (geniet er desværre ikke hjemme).

Nej, hvor har jeg ondt af dig. Det er ikke BARE billeder! Det er virkelig minder, der er SÅ meget værd.

Kæmpe krammer, hvis det da kan hjælpe en smule (H)
- Line

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

ingen rør sig!

ja den kan fixes...så bed folk holde snitterne fra den!

hmmm, lad mig lige forhøre mig, for min venindes onkel genfangede mange af hendes billeder på en harddisk som var helt i udu!

Anmeld

13. august 2008

ivfmarie

min personlige it-support siger at der findes et firma i Århus der gør den slags ting - men de er dyre.
Men harddisken kan jo være i udu på forskellige måder, det er ikke lige til at vide med meindre man ser den.

hvor er det noget pis, søde ven!!

Anmeld

13. august 2008

Tut

Ja du kan godt få data ud af den... Jeg arbejder jo i et firma der laver bærbare, og jeg har titi hørt vores supportere tale med kunder hvor de har sagt at de godt kan få date ud af den... Bare sørg for at dem i com. bixen ikke rør ved den eller prøver at formatere den, for hvis de først prøver at formatere den så er det hele væk.

Hvis alt misser, så sender du den bare over til mig, og så får jeg en af drengene på arbejdet til at se om de kan få noget data ud fra den.

Mette

Anmeld

13. august 2008

ka li ja

åååhhh jeg håber i har ret. og det betyder meget jeres response(H)

vi har fået en adr hvor vi skulle sende den over til. den skriver vi lige og spørger hvad de har tænkt sig at gøre. og hvis det lyder hul i hovedet, så kende min far måske en. men ed det ikke. ellers holder n´jeg dig nok op på det tut!! for jeg ville græde snot for evigt hvis det hele var væk...

jeg tror harddisken røg ned fra bordet i morges, og tror måske det var der det skete.... ååhh lort.

og ja det blir da kun lidt mere sørgeligt. for vores bremser steg af i mandags da jeg var ved at kører morten til teori!! jo jo to unger i bilen, og så forsvandt bremsen bare under mig.. så den skal også lige laves.. åååhh det er dyrt at være til!!

Anmeld

13. august 2008

Susan1978

uhaaa der er bare ik noget værre

jeg glemmer aldrig vi engang i de første klasser blev spurgt om hvad vil du tage med dig hvis dit hus brænder..

og alle sagde en masse ligegyldige ting osv indtil læreren sagde, billeder.. dem får du aldrig igen, hav dem samlet et sted hvor du altid kan komme til dem.. hvis det skal gå stærkt..

karina om ikke andet så har vi lært af det.. tag altid back up.. ´
jeg har først lige fået brændt billeder fra det sidste års tid ned på cd-rommer... så jeg er ikke et hak bedre.

men derfor skal det siges at min far godt kunne få vores billeder og diverse filer genoprettet da vores den gamle comp døede.. men den kunne ikke laves igen.. men filerne fandt han.

han er så også computernørden på vordingborg kasserne og har diverse microsoft certificater osv osv.. så hvis ik han kunne ville jeg ik tro nogen kunne.

Susan som håber det lykkedes nogen at finde dine billeder.

Anmeld

14. august 2008

ka li ja

ja jeg skal bare ha dem brændt ned allesammen hvis de kommer igen!! det er helt sikkert. eller ha en ekstra ekstern... for de der disketter holder jo også kun en 10 års tid.. pisse træls......

JEG HAR MØDT DEN MEST FANTASTISKE MAND I DAG:Den af mine kunder og jeg, kom i dag til at snakke om min eksterne!!! han var IT mand, og så var jeg jo nødt til at hører.... han sagde gudhjælpemig, at jeg kunne da bare tage den med, så skulle han nok kigge på den!! han villa da gerne hjælpe mig med at finde de billeder og div. hvi han kunne det!!
så den skal jeg tage med på arb i morgen, så kommer han forbi og henter den...
øøøhh er man godtroende eller hvad??!! jeg sender mit liv med ham hjem, og aner ikke hvem manden er!!!
nå men man er nødt til at tro på det bedste i folk. og når han har set alle mine nøgen billeder, så har jeg helt sikkert fået en fast kunde!!! rofl!!!! lol lol lol.. aj d gaz, men skægt!!!

nå men ville lige dele min foreløbelige glæde..
og min com er lige blevet hentet af en reparatør i dag:D
og min far er i dette øjeblik ved at lave min bil(L)

jeg skulle åbenbart bare lige ha en brat opvågning i livet:)

Anmeld

14. august 2008

linemus

Du fortjener da også bare noget medvind nu efter sådan nogle uheldsdage. Der skete forhåbentlig ikke noget med jer, da bremserne stod af?

Knus Line - som ikke er her

Anmeld

14. august 2008

ka li ja

nej nej heldigvis skete der ikke noget med nogen. vi havde heldigvis ikke så meget fart på, på vej hen mod en rundkørsel. så jeg nåede at motorbremse, og brugte til sidst håndbremsen.. men det er sgu ikke nemt at kører sådan igennem byen fyldt med lyskryds:D

hvorfor er du her ikke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.