Har (endelig) set lyset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

Pige2009

Jamen tak, er bare glad for at kunne hjælpe Og ikke mindst glad for at du er så go til at arbejde med dig selv! Så klap dig selv lidt på skuldrene!

Det er også dét, jeg forsøger med dette indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

<3

Baagøe skriver:

Det er også dét, jeg forsøger med dette indlæg

nemlig! Så klap dig lige en gang til

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Kirle skriver:

nemlig! Så klap dig lige en gang til

Er hermed gjort!

Anmeld

10. november 2010

Riksen

Jeg har også fulgt med i dine indlæg fra sidelinjen, så tænkte at jeg nu ville kommentere på dette fantastiske indlæg.

Det er virkelig godt at høre, at du har set lyset! Selvbebrejdelse kommer man jo ikke langt med (med mindre man opfatter retningen 'ned' som langt), så det er da skønt at du nu har indset  at det er ham, der har fejlen. En ting er jo at vide noget rent intellektuelt, en anden er at indse noget, at føle det, at opleve det - og det virker som om at du nu er gået fra det ene stadie til det andet. Tillykke - eller hvad man nu siger i sådan en situation.

Rikke

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

kitty skriver:

Jeg har kun set lidt med på sidelinjen, og har ikke set alle indlæg. Men det lyder som om der er noget godt på vej. Og det er sejt gået, at du ser lyset nu!! Du skal være ærlig overfor dig selv, for at det hjælper.. Og det er du åbenlyst! Sådan!!

Tak - jeg er også super stolt og nu med overskud

Anmeld

10. november 2010

<3

Baagøe skriver:

Er hermed gjort!

Anmeld

10. november 2010

FruEllingsen

Baagøe skriver:

Igår var der en udsendelse hvor en psykolog udtaler, at når man gennemlevet kriser i sit liv, handler det om at få bearbejdet sine  følelser, for at få det bedre. Bearbejdningen sker gradvist jo flere gange, man taler om det og får vendt det.

Efter hans udtalelse kan jeg jo netop se, at det er vejen frem, og jo flere gange jeg fortæller om hele den håbløse situation med Johnny, desto bedre får jeg det. En ting er at oprette et indlæg her på baby.dk, men noget helt andet er at tale fysisk med andre mennesker, og få det hele vendt. Det har jeg så gjort nu, og det har virkelig hjulpet utrolig meget. Det er fantastisk! Jeg har nemlig også indset, at det ikke er min skyld, vi er havnet, så jeg ser virkelig lyst på fremtiden

Jo flere gange jeg taler om det og om min sorg, desto tydeligere bliver det for mig, at det ikke er mig, der er noget galt med, men ham. En kæmpe sejr!

Hvor er det dejligt at det endelig går den vej for dig

Det er nemlig den eneste rigtige løsning at komme ud med tingene. OG nej det er IKKE dig den er gal med

Nu er du jo på rette vej til at få det meget bedre det er dejligt for dig

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

AnneBJ skriver:

Dejlig læsning!! Det er ligesom om, at tingene "går op for en" på en anden måde, når man fortæller om dem, så fortsæt det gode arbejde!

Man får det i hvert fald bedre med sig selv

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Riksen skriver:

Jeg har også fulgt med i dine indlæg fra sidelinjen, så tænkte at jeg nu ville kommentere på dette fantastiske indlæg.

Det er virkelig godt at høre, at du har set lyset! Selvbebrejdelse kommer man jo ikke langt med (med mindre man opfatter retningen 'ned' som langt), så det er da skønt at du nu har indset  at det er ham, der har fejlen. En ting er jo at vide noget rent intellektuelt, en anden er at indse noget, at føle det, at opleve det - og det virker som om at du nu er gået fra det ene stadie til det andet. Tillykke - eller hvad man nu siger i sådan en situation.

Rikke

Tak. Det er nemlig rigtig svært at komme videre og være ærlig overfor sig selv, hvilket har været min største kæphest. Men nu ser det ud til at jeg er kommet et godt stykke, selvom der stadig er lang vej endnu

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Drømmer skriver:

Hvor er det dejligt at det endelig går den vej for dig

Det er nemlig den eneste rigtige løsning at komme ud med tingene. OG nej det er IKKE dig den er gal med

Nu er du jo på rette vej til at få det meget bedre det er dejligt for dig

Tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.