Har (endelig) set lyset!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Pige2009

Igår var der en udsendelse hvor en psykolog udtaler, at når man gennemlevet kriser i sit liv, handler det om at få bearbejdet sine  følelser, for at få det bedre. Bearbejdningen sker gradvist jo flere gange, man taler om det og får vendt det.

Efter hans udtalelse kan jeg jo netop se, at det er vejen frem, og jo flere gange jeg fortæller om hele den håbløse situation med Johnny, desto bedre får jeg det. En ting er at oprette et indlæg her på baby.dk, men noget helt andet er at tale fysisk med andre mennesker, og få det hele vendt. Det har jeg så gjort nu, og det har virkelig hjulpet utrolig meget. Det er fantastisk! Jeg har nemlig også indset, at det ikke er min skyld, vi er havnet, så jeg ser virkelig lyst på fremtiden

Jo flere gange jeg taler om det og om min sorg, desto tydeligere bliver det for mig, at det ikke er mig, der er noget galt med, men ham. En kæmpe sejr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

<3

Sådan Linda!!! Superstærkt gået!

Anmeld

10. november 2010

betski

Baagøe skriver:

Igår var der en udsendelse hvor en psykolog udtaler, at når man gennemlevet kriser i sit liv, handler det om at få bearbejdet sine  følelser, for at få det bedre. Bearbejdningen sker gradvist jo flere gange, man taler om det og får vendt det.

Efter hans udtalelse kan jeg jo netop se, at det er vejen frem, og jo flere gange jeg fortæller om hele den håbløse situation med Johnny, desto bedre får jeg det. En ting er at oprette et indlæg her på baby.dk, men noget helt andet er at tale fysisk med andre mennesker, og få det hele vendt. Det har jeg så gjort nu, og det har virkelig hjulpet utrolig meget. Det er fantastisk! Jeg har nemlig også indset, at det ikke er min skyld, vi er havnet, så jeg ser virkelig lyst på fremtiden

Det glæder mig meget at læse Og ja det hjælper ufatteligt meget at snakke om det der går og bekymre en eller gør en ked af det. Jeg kender det selv mht min ex mand, men har nok desværre tendens til at holde det for mig selv, da jeg tænker at nu må folk da være trætte af at høre om ham og det han har udsat mig for. Men det bedste man/vi kan gøre, er at snakke snakke og atter snakke. Så brug alle dem der gider at lytte. Det lyder til du er på rette vej og det glæder mig inderligt meget

Anmeld

10. november 2010

serinasmor

FANTASTISK

Anmeld

10. november 2010

otlitrom

Jeg har kun set lidt med på sidelinjen, og har ikke set alle indlæg. Men det lyder som om der er noget godt på vej. Og det er sejt gået, at du ser lyset nu!! Du skal være ærlig overfor dig selv, for at det hjælper.. Og det er du åbenlyst! Sådan!!

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

Kirle skriver:

Sådan Linda!!! Superstærkt gået!

Tak - du er jo en af hovedårsagerne hertil

Anmeld

10. november 2010

thildemus

DU ER SEJ

Anmeld

10. november 2010

AnneBJ

Dejlig læsning!! Det er ligesom om, at tingene "går op for en" på en anden måde, når man fortæller om dem, så fortsæt det gode arbejde!

Anmeld

10. november 2010

Pige2009

duddi. skriver:

Det glæder mig meget at læse Og ja det hjælper ufatteligt meget at snakke om det der går og bekymre en eller gør en ked af det. Jeg kender det selv mht min ex mand, men har nok desværre tendens til at holde det for mig selv, da jeg tænker at nu må folk da være trætte af at høre om ham og det han har udsat mig for. Men det bedste man/vi kan gøre, er at snakke snakke og atter snakke. Så brug alle dem der gider at lytte. Det lyder til du er på rette vej og det glæder mig inderligt meget

Ja, det hjælper, men når man står midt i det, ser man alting i et sløret lys. Først senere går det op for én, hvordan man bedst bliver hjulpet og hjælper sig selv

Anmeld

10. november 2010

<3

Baagøe skriver:

Tak - du er jo en af hovedårsagerne hertil

Jamen tak, er bare glad for at kunne hjælpe Og ikke mindst glad for at du er så go til at arbejde med dig selv! Så klap dig selv lidt på skuldrene!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.