Sygt delebarn.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

tinasmor

Jeg ville da som far blive ked af ikke at kunne se mit barn fordi det var sygt. Jeg vil da mene at en far, lige så godt som mor, kunne passe og pleje barn. Og man planlægger vel også ind efter hvornår det er ens uger, så hvis det hele tiden skal rykkes fordi et barn er sygt (hvad de jo ofte er) så ville da der hurtigt kunne gå rod i det.

Jeg kan godt forstå at trådstarter synes det er irreterende at skulle have et sygt sted-barn. Men det kunne jo lige så godt være en af hendes egne. Sådan er det jo med børn. De er jo desværre syge i tide og utide.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Svei

jcmoller skriver:

jeg ved at der er en grund til man får et barn sammen. men jeg skrev os normalt til sidst

Ok..men her er der en grund til jeg holder mine børn hjemme når de er syge og det er bestemt for børnenes skyld... og det er vel dem det handler om ikke mors eller fars behov...

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

tinasmor skriver:

Jeg ville da som far blive ked af ikke at kunne se mit barn fordi det var sygt. Jeg vil da mene at en far, lige så godt som mor, kunne passe og pleje barn. Og man planlægger vel også ind efter hvornår det er ens uger, så hvis det hele tiden skal rykkes fordi et barn er sygt (hvad de jo ofte er) så ville da der hurtigt kunne gå rod i det.

Jeg kan godt forstå at trådstarter synes det er irreterende at skulle have et sygt sted-barn. Men det kunne jo lige så godt være en af hendes egne. Sådan er det jo med børn. De er jo desværre syge i tide og utide.

lige mine ord

Anmeld

10. november 2010

Valle81

Jbk skriver:

Ok..ja, det er ikke så let...

Nej ikke altid, men det skal nok også gå:0)

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Jbk skriver:

Ok..men her er der en grund til jeg holder mine børn hjemme når de er syge og det er bestemt for børnenes skyld... og det er vel dem det handler om ikke mors eller fars behov...

nu vedc jeg ikke hvor gamle dine børn er , men er det dit faderens eller børnenes valg de bliver hjemme?-prøver bare at forstå dig

Anmeld

10. november 2010

Valle81

tinasmor skriver:

Helt enig med dig:0)

Det er træls - som jeg skrev- men ja sådan er det jo - og det hører med:0)

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Jbk skriver:

nu vedc jeg ikke hvor gamle dine børn er , men er det dit faderens eller børnenes valg de bliver hjemme?-prøver bare at forstå dig

Anmeld

10. november 2010

Svei

jcmoller skriver:

Det er for børnenes skyld....ellers var de da røget afsted.. som mor med børn hjemme altid og studie osv-...så vil jeg da bestemt nyde de 48 timer hveranden weekend hvor to af tre er afsted,...den ældste er altid hjemme, han har valgt fra at komme derned

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

okay ja der må være nok at gøre i hverdagen.... okay ja hvis den store ikk vil afsted må der være noget galt.... så kan jeg bedre forstå dig

Anmeld

10. november 2010

Svei

jcmoller skriver:

okay ja der må være nok at gøre i hverdagen.... okay ja hvis den store ikk vil afsted må der være noget galt.... så kan jeg bedre forstå dig

Tro mig, der er flere grunde, vil bare helst ikke udlevere min x eller mine ungers liv herinde.. men desværre er det ikke bare lige at holde børn hjemme, desværre virker det tit som om forældres krav vægtes frem for børnenes bedste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.