Sygt delebarn.............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.603 visninger
21 svar
0 synes godt om
10. november 2010

Valle81

Åhh ja, har lige fået beskeden om at Sebastian - men højtelskede bonussøn som skal komme i morgen - er syg:0(

Feber og noget med maven.....

Åhh glæder mig til han kommer, men hader at få sygdom ind i huset og især når jeg i sidste uge havde to syge børn med snot og hoste i lange baner............

Åhh elsker den dreng, men kunne godt lige bruge han ikke kom.

Det gør helt ondt at tænke sådan, men orker ikke at Asta og Anton skal være syge igen........

Nå skulle bare lige af med det..............

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Svei

Valle81 skriver:

Åhh ja, har lige fået beskeden om at Sebastian - men højtelskede bonussøn som skal komme i morgen - er syg:0(

Feber og noget med maven.....

Åhh glæder mig til han kommer, men hader at få sygdom ind i huset og især når jeg i sidste uge havde to syge børn med snot og hoste i lange baner............

Åhh elsker den dreng, men kunne godt lige bruge han ikke kom.

Det gør helt ondt at tænke sådan, men orker ikke at Asta og Anton skal være syge igen........

Nå skulle bare lige af med det..............

Hvad med at spørge mor om ikke han kan blive hjemme...måske hun helst vil have ham hjemme når han er syg og ikke kan lide at spørge....så kunne I jo bare tage ham i næste weekend... Hvad siger din mand?

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

kender det godt har oz to bonus børn og to små børn selv jeg hader oz når de kommer og er total snottet... mmen elsker jp ungerne så må bare tage det med

Anmeld

10. november 2010

Valle81

Jbk skriver:

Hvad med at spørge mor om ikke han kan blive hjemme...måske hun helst vil have ham hjemme når han er syg og ikke kan lide at spørge....så kunne I jo bare tage ham i næste weekend... Hvad siger din mand?

Tror hverken moderen eller faderen vil gå med til det:0)

Faderen savner for meget, og moderen er ikke danmarks mest samarbejdsvillige:0)

Så jeg bider det i mig :0)

Anmeld

10. november 2010

Svei

Valle81 skriver:

Tror hverken moderen eller faderen vil gå med til det:0)

Faderen savner for meget, og moderen er ikke danmarks mest samarbejdsvillige:0)

Så jeg bider det i mig :0)

Ok..tænker det er lidt synd for drengen... men tja, det er jo det med forældre og deres krav,...nogle gange glemmer de lidt barnet i det hele... når mine drenge er syge så holder jeg dem hjemme, selvom faderen skaber sig, men det er sådan det er og jeg har opbakning af min advokat.

Anmeld

10. november 2010

Valle81

Jbk skriver:

Ok..tænker det er lidt synd for drengen... men tja, det er jo det med forældre og deres krav,...nogle gange glemmer de lidt barnet i det hele... når mine drenge er syge så holder jeg dem hjemme, selvom faderen skaber sig, men det er sådan det er og jeg har opbakning af min advokat.

Jeg er helt med og tror jeg ville gøre det samme.

Men der er mange ting, Kenny har jo fri hver anden fredag for at have Sebastian en dag mere, så der er noget der. Satidig har Sebastians mor en anden søn som også skal på weekend hos sin far og der er mange kilometer der også er gældende for så har hun to weekender med mange kilometer, og så er det mest praktisk - så har de "friweekend".

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Jbk skriver:

synes jeg ikk er fair, for deres far kan da lige så vel tage sig af dem når de er syge, ved da bare fra mine bonus børn at de da ligeså vel vil være her når de er syge... man skal huske at mor og far har lige stor ret til sine børn (normalt) måtte bare sige det  for er lidt træt af at høre på at det er moderen der bestemmer

Anmeld

10. november 2010

Svei

jcmoller skriver:

synes jeg ikk er fair, for deres far kan da lige så vel tage sig af dem når de er syge, ved da bare fra mine bonus børn at de da ligeså vel vil være her når de er syge... man skal huske at mor og far har lige stor ret til sine børn (normalt) måtte bare sige det  for er lidt træt af at høre på at det er moderen der bestemmer

Hvad ved du om hvad min x kan?

Anmeld

10. november 2010

Svei

Valle81 skriver:

Jeg er helt med og tror jeg ville gøre det samme.

Men der er mange ting, Kenny har jo fri hver anden fredag for at have Sebastian en dag mere, så der er noget der. Satidig har Sebastians mor en anden søn som også skal på weekend hos sin far og der er mange kilometer der også er gældende for så har hun to weekender med mange kilometer, og så er det mest praktisk - så har de "friweekend".

Ok..ja, det er ikke så let...

Anmeld

10. november 2010

Oliver,Troia&Wictor

Jbk skriver:

Hvad ved du om hvad min x kan?

jeg ved at der er en grund til man får et barn sammen. men jeg skrev os normalt til sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.