Debut på skadestuen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.036 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. august 2008

Tut

Hej,

Så fik Noah sin skadestue debut.

Vi var hjemme hos mine forældre i går aftes til en kop kaffe inden Noah skulle putte. Han løb rundt som sædvanligt, og så skulle han lige hen og have fat i sofabordet, men han fik ikke fat og bankede så hovedet ned i i stedet.

Han styrtblødte fra munden og skreg i vilden sky.

Jeg kunne se at han havde flækket læbebåndet i overmunden og måske også fået en flænge i læben men det var svært at se når det blødte sådan.

Da vi kom på skadestuen var der fuldt af mennesker. Heldivis havde de en speciel stue til små børn med masse legetøj, der kunne vi få lov at vente.

Efter 2 timers venten kom lægen endelig. Hans læbebånd var flækket og han havde en lille flænge i overlæben. Hun var i tvivl om han skulle syes så måtte lige forhøre sig med en anden læge. Heldigvis skulle han ikke syes, og vi kunne tage hjem. De sagde dog at vi skulle holde ham hjemme i dag, for at se om han ville spise som normalt, så vi kunne se om han havde ondt i tænderne.

Heldigvis heler sår i munden jo ret hurtigt. Så nu render han rundt med en ordenligt samba-neger-overlæbe :D

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2008

Rasmine

Årh nej, Tut da.
Hvad med tænderne?

Anmeld

13. august 2008

Tut

De er heldigvis ikke knækket.. Men lægen sagde vi skulle se om han ville spise som normalt (som man nu kan med en flækket læbe). Hvis han ikke vil spise eller det virker til at gøre ondt, så skal vi tage til en tandlæge med ham, for så kan han have slået noget oppe i gummen.

Men han er heldigvis super glad som normalt, og virker ikke hæmmet af det.

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

Men de kan jo godt sidde løst? Mille's var jo gået løst, og jeg kan sagtens se en forskel i tandstillingen. Og det er meldt til forsikringen. -Fik en seddel hos tandlægen, som sku sendes derind. Tror nu jeg ville kontakte en tandlæge(skoletandplejen eller der hvor I går til tandlæge), hvis jeg var dig. (Mille's læbebånd havde også taget skade)

Anmeld

13. august 2008

birgittemarie

Årh nej, stakkels jer! Synes du lyder til at have taget situationen med noget mere ophøjet ro, end jeg gjorde forleden 8D

Det er helt vildt, som det kan bløde fra sådan en lille mund!! Hvad er læbebåndet? Er det den streng, der sidder helt oppe, hvor overlæben starter over fortænderne på indersiden?

God bedring til lille Noah!

Knus fra Birgitte

Anmeld

13. august 2008

Tut

Ja, det er den streng er sidder der.

birgittemarie skriver:

Årh nej, stakkels jer! Synes du lyder til at have taget situationen med noget mere ophøjet ro, end jeg gjorde forleden 8D

Det er helt vildt, som det kan bløde fra sådan en lille mund!! Hvad er læbebåndet? Er det den streng, der sidder helt oppe, hvor overlæben starter over fortænderne på indersiden?

God bedring til lille Noah!

Knus fra Birgitte

Anmeld

13. august 2008

Ny mor

Nej, nej, nej, en forskrækkelse :( Godt der ikke skete mere....puhh....det er bare så hurtige og overalt - det er et under Marius er gået fri hidtil....
Birgitte

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

:'( hvor er det bare synd, heldigvis for han er ved at komme sig... aj sad i to timer med den bette mand? snøft, den stakkels Noah!

Anmeld

13. august 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Men de kan jo godt sidde løst? Mille's var jo gået løst, og jeg kan sagtens se en forskel i tandstillingen. Og det er meldt til forsikringen. -Fik en seddel hos tandlægen, som sku sendes derind. Tror nu jeg ville kontakte en tandlæge(skoletandplejen eller der hvor I går til tandlæge), hvis jeg var dig. (Mille's læbebånd havde også taget skade)[/citat] Hallo? Har han slået tænderne??

Anmeld

13. august 2008

Tut

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] Men de kan jo godt sidde løst? Mille's var jo gået løst, og jeg kan sagtens se en forskel i tandstillingen. Og det er meldt til forsikringen. -Fik en seddel hos tandlægen, som sku sendes derind. Tror nu jeg ville kontakte en tandlæge(skoletandplejen eller der hvor I går til tandlæge), hvis jeg var dig. (Mille's læbebånd havde også taget skade)[/citat] Hallo? Har han slået tænderne??[/citat] Jeg tog til vores egen læge i eftermiddag, og hun sagde at der intet var at se på tænderne, så det har han heldigvis ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.