kitty skriver:
Det lille hjerte banker på fuld drøn, inde i min mave.
Den lille tot er fin i størrelsen, og er en dag ældre end jeg først havde troet. Så jeg er 7+5 idag, men lægen sagde jeg også kunne være op til 8+0, efter størrelsen på den lille. Så termin er sat til 23.06.11 
Det var en dejlig oplevelse at se det lille liv. Vi blev helt stille, og stirrede begge bare på skærmen... Tænk, at jeg har to bankende hjerter nu - mit eget, og baby's 
Det er FANTASTISK!
Vi er nu "sluppet fri" fra behandlingsstedet, og jeg skal ringe til egen læge, så jeg kan få vandrejournal, scanninger, fødested, jm-aftaler og aaaalt det der i orden. Det er SÅ vildt! Og vi er MEGET glade!
Vi fik et billede med af den lille. Det er ikke af så god kvalitet, men for os er det lige meget. Det er det første billede til familie-albummet 
Jeg har fejret det med at købe lidt baby-tøj i H&M, selvom den kommende bjørnefar synes det er aaaalt for tideligt. I con't care! 
Nååå ja??? Tænk sig, at nu er I RIGTIGT fri af behandlingshjulet...og skal have din vandrejournal og det hele! Weeeeeee.....det er altså bare skønt! TIllykke med det, ven, at I har set det lille hjerte banke!