"og det si'r Boom Boom...."

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.357 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. november 2010

otlitrom

Det lille hjerte banker på fuld drøn, inde i min mave. Den lille tot er fin i størrelsen, og er en dag ældre end jeg først havde troet. Så jeg er 7+5 idag, men lægen sagde jeg også kunne være op til 8+0, efter størrelsen på den lille. Så termin er sat til 23.06.11

Det var en dejlig oplevelse at se det lille liv. Vi blev helt stille, og stirrede begge bare på skærmen... Tænk, at jeg har to bankende hjerter nu - mit eget, og baby's Det er FANTASTISK!

Vi er nu "sluppet fri" fra behandlingsstedet, og jeg skal ringe til egen læge, så jeg kan få vandrejournal, scanninger, fødested, jm-aftaler og aaaalt det der i orden. Det er SÅ vildt! Og vi er MEGET glade!

Vi fik et billede med af den lille. Det er ikke af så god kvalitet, men for os er det lige meget. Det er det første billede til familie-albummet

Jeg har fejret det med at købe lidt baby-tøj i H&M, selvom den kommende bjørnefar synes det er aaaalt for tideligt. I con't care!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Moar2011

Hvor fantastisk ..

Anmeld

9. november 2010

Sakris

Hvor er det dog bare dejligt at læse.... Rigtig mange gange tillykke. Ja alle vores scanningsbilleder skal ihverfald også i familiealbummet, selvom jeg nok er den der synes det er mest fantastisk.... Der er bare ikke noget mere befriende end at se det lille hjerte slå. Og for hver gang den er vokset bliver det kun mere virkeligt og fantastisk

(hehe.... Men 23.06.07? Kan du rejse tilbage i tiden? )

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

Sakris skriver:

Hvor er det dog bare dejligt at læse.... Rigtig mange gange tillykke. Ja alle vores scanningsbilleder skal ihverfald også i familiealbummet, selvom jeg nok er den der synes det er mest fantastisk.... Der er bare ikke noget mere befriende end at se det lille hjerte slå. Og for hver gang den er vokset bliver det kun mere virkeligt og fantastisk

(hehe.... Men 23.06.07? Kan du rejse tilbage i tiden? )

Gud..... hahahaha.... 07... Nej, det kan jeg ikke. Jeg har lige fixet det. Den der ammehjerne slår til tidligt

Anmeld

9. november 2010

A&F

Hvor er det vildt... Kan godt forstå, at du købte lidt tøj. Glæder mig til at se min baby for første gang... Tillykke tillykke

Anmeld

9. november 2010

Happiness

Hvor dejligt for jer! Igen stort tillykke!

Glæder mig til det blir min tur om 13 dage

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

A&F skriver:

Hvor er det vildt... Kan godt forstå, at du købte lidt tøj. Glæder mig til at se min baby for første gang... Tillykke tillykke

Ja, glæd dig. Det er en helt fantastisk oplevelse!!

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

MaybeMe skriver:

Hvor dejligt for jer! Igen stort tillykke!

Glæder mig til det blir min tur om 13 dage

Tak Og du kan roligt glæde dig, det er en god oplevelse!!

Anmeld

9. november 2010

isimaven

juhu!!! hvor er det dejligt at høre
tillykke

Anmeld

9. november 2010

Marco2

Nej hvor godt. Er virkelig glad på dine vegne! 

Bliver godt at følge dig hele vejen.

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.