Hahahahahaha, Tunis :D Du er ved at være min absolutte yndlingsforfatter. Du skriver helt fantastisk.
Jeg kan lige se for mig, hvordan du Twistede dig ud af værelset og hvordan du sidder nede i stuen og skuler til huset :D
Og så kan jeg kende alt det, du skriver. Nøj, hvor jeg også overvejer et anger management kursus! Jeg kan blive så rystende edderspændt, når sådan noget lort som en væg konspirerer i mod mig, så jeg får lyst til at kaste mig selv ned ad trappen - hvis jeg havde en - for det er sgu da under ens værdighed at skulle få ens til perfektion mestrede udslusningsmanøvre ødelagt af sådan et gammelt hjerneløst stykke bygning! ØV!
Ha, en af de nyeste ting, jeg har lagt mærke til, jeg står og tænker og irriterer mig over, når jeg kæmper med det lille søvnløse gespenst enten i barnevogn eller seng, er at jeg bare er alt for klog til det her. 8D
Så står jeg der og vugger barnevognen og skuler ud i luften, mens jeg bittert ynker mig selv over at alle mine talenter og store tanker skal gå til spilde, mens jeg udfører et arbejde som den mest simple robot kunne have ordnet for mig. 8D Og så er det, jeg overvejer at sende ormen et par timer eller fire i dagpleje om dagen, så jeg kan få lidt mere tid til at dyrke mit store vid og mit ego 8D
Men heldigvis har jeg jo natten for mig ;)
Knus fra Birgitte og tak for den gode historie (H)
Anmeld