Skumgulv sort/grå søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. november 2010

twinboys

B&J skriver:

overhovede ikke det er bare hvordan er det lige skumgulvet ser ud ihihihhi er det bare de farvede med dyr der er jo ved af være så mange forskellige... åhh ja du har jo drenge så skal jeg jo ikke være bange for det er for pigede hhhihiihhi

jamen søde hvad er portoen???

smider lige nogle billeder alligevel...

poroen sendt som b-post er 50.50kr så lad os bare sige 70kr alt i alt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

heidi30

sarahb skriver:

det er pakket ned i kælderen så det har jeg desværre ikke, men det er det du kan købe i babysam

Jeg tror måske du er kommet til at svare på B&J´s spørgsmål til Twinsboys  Jeg spurgte nemlig ikke efter billeder.

Jeg vil dog gerne vide hvor mange pakker du har, hvor slidte de er og hvad de koster hos dig?

Anmeld

15. november 2010

Kantax

Hvis jeg husker rigtig er det sort/grå på bud i Babysam pt. Spar kr. 100, så prisen er ny kr. 169,95.

Anja

Anmeld

15. november 2010

heidi30

Kantax skriver:

Hvis jeg husker rigtig er det sort/grå på bud i Babysam pt. Spar kr. 100, så prisen er ny kr. 169,95.

Anja

Nå for søren, tjekker lige hjemmesiden med det samme.

Tak for tippet!

Anmeld

16. november 2010

Kantax

Hmm, måske havde de bare glemt at fjerne tilbudsmærkerne fra deres fødselsdagstilbud i oktober, for på deres hjemmeside koster det nu kr. 270 igen.

Anmeld

17. november 2010

heidi30

Kantax skriver:

Hmm, måske havde de bare glemt at fjerne tilbudsmærkerne fra deres fødselsdagstilbud i oktober, for på deres hjemmeside koster det nu kr. 270 igen.

Ja, jeg kunne nemlig heller ikke finde det. Men jeg holder da bare lige øje, måske de sætter det på tilbud igen her til jul." src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12392.png" alt="" />

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.