totalt øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
2 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Susan1978

Jeg har i dag mistet 2 gode handeler. jeg havde endelig fundet den hummel fleece jeg vil have til Emil på, godt nok lidt brugt på TS, men de er ikke til at støve op i de små str. damen lukker annoncen i dag kl 14. og da kl var ca 1330 var jeg inde og kigge og der var ikke noget bud højere end mit. jeg gik desværre til møde kl 14 og da jeg kommer ud er der en der siddet på lurpas og lige budt 5 kr over mig i sidste minut, jeg ved godt det er det det hele handler om, men jeg blev sgu bare så øv. :'( Jannik har fødselsdag på lørdag og han har såå længe ønsket sig et bordtennis bord, jeg havde så fundet et på gul&gratis til 800 og det ku hentes en times kørsel herfra... jeg havde skrevet jeg gerne ville købe det men skulle lige have clearet hvordan jeg kunne hente det., jeg skriver så til ham igår at jeg vil komme lørdag formiddag i kassevognen og hente det. jeg får så en mail i dag om at bordet desværre er solgt.. total nedern mand..var sgu ved at tøsetude over det.. jeg har fået afsløret lidt hvad han får og hvad fanden gør jeg så nu.. øøøøvvvvvvv Susan som skal støve et bordtennis bord op til på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Tynen

Øv, hvor nitte!!
Og typisk at det hele lige falder sammen.

Håber du får opstøvet et bordtennisbord inden lørdag!

Anmeld

12. august 2008

Nadi

Øv for noget møg!!!

Det er bare så typisk sådan noget. Og ja man har bare lyst til at tøsetude når det lige er det man har sat næsen op efter. Det hjælper bare desværre ikke noget, det ville ellers være godt hvis det gjorde, så havde jeg dæleme fået hjælp mange gange :P

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.