hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2010

linemus

Tut skriver:

Jeg har hormonspiral, og er glad for det.

Jeg fik den i starten af februar og jeg har ikke haft mens siden juli... Det er nemlig meget normalt at ens mens udebliver helt.

JEG HAR INGEN GENER haft me den.

Hvad har du givet for den? Ved du hvor længe den holder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2010

Grynt

Så vidt jeg ved Line, så koster ca 1200 og holder i 5 år  

Anmeld

10. november 2010

Susan1978

hej Line,

ser lige om pc holder strøm til mit svar.

jeg har haft kobberspiral.. shit noget lort. Jeg fik stærke smerter, og kæmpe blødninger.

så den kom ud igen.

så fik jeg kæresten til at betale for en hormonspiral  kostede 1100,-

den har jeg nu haft siden marts og den skal jeg også ha ud nu.

ja det fungerer bare ikke for mig.. tror at hvad der måtte være af bivirkninger dem snupper jeg..

jeg har taget på i vægt også jeg er en tikkende humørsvingende bombe... Det er slet ikke rart og fungerer slet ikke i den lille familie at jeg er sådan.

men jeg er desværre nok også undtagelsen, der reagerer sådan.

Du skal regne med meget uregelmæssige blødninger de første 6 måneder også aftager de langsomt helt eller til ikke ret meget hvert fald.

Så den 19 skal den ud igen.

ja også hvad skal jeg så.. ? det må jeg så finde ud af snart

Anmeld

11. november 2010

linemus

Susan1978 skriver:

hej Line,

ser lige om pc holder strøm til mit svar.

jeg har haft kobberspiral.. shit noget lort.Jeg fik stærke smerter, og kæmpe blødninger.

så den kom ud igen.

så fik jeg kæresten til at betale for en hormonspiral  kostede 1100,-

den har jeg nu haft siden marts og den skal jeg også ha ud nu.

ja det fungerer bare ikke for mig.. tror at hvad der måtte være af bivirkninger dem snupper jeg..

jeg har taget på i vægt også jeg er en tikkende humørsvingende bombe... Det er slet ikke rart og fungerer slet ikke i den lille familie at jeg er sådan.

men jeg er desværre nok også undtagelsen, der reagerer sådan.

Du skal regne med meget uregelmæssige blødninger de første 6 måneder også aftager de langsomt helt eller til ikke ret meget hvert fald.

Så den 19 skal den ud igen.

ja også hvad skal jeg så.. ? det må jeg så finde ud af snart

Ej, øv Susan. Det er dælme mange penge for noget, der ikke virker

Nu ved jeg ikke om jeg tør... Jeg duede slet heller ikke til kobberspiralen. Og humørsvingninger og tikkende bombe har jeg nok af uden ekstra hormoner Det er godt nok mange penge, hvis det ikke fungerer...

Ja, hvad skal man så...?

Anmeld

11. november 2010

Susan1978

linemus skriver:

Ej, øv Susan. Det er dælme mange penge for noget, der ikke virker

Nu ved jeg ikke om jeg tør... Jeg duede slet heller ikke til kobberspiralen. Og humørsvingninger og tikkende bombe har jeg nok af uden ekstra hormoner Det er godt nok mange penge, hvis det ikke fungerer...

Ja, hvad skal man så...?

Jeg er ked af at mit indlæg har fået dig til at tvivle.

Hvis du normalt ikke reagerer på P-piller eller andre p-midler burde det altså ikke være noget problem.

men det gør jeg, og jeg tog chancen, men må erkende at det ikke duer.

Anmeld

11. november 2010

ka li ja

i stedet for at putte hormoner i din krop, duer kondomer så slet ikke?

Anmeld

11. november 2010

..

Jeg er helt i samme båd som dig Line, jeg overvejer og tror måske jeg vil have en hormonspiral men ved ikke om jeg tør.

Jeg gad godt at slippe for min helt vildt kraftige mens og bøvlet ved kondomer (Ka Li Ja - det dræber da lidt af lysten at bikse med det midt i det hele )

Anmeld

11. november 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Jeg er helt i samme båd som dig Line, jeg overvejer og tror måske jeg vil have en hormonspiral men ved ikke om jeg tør.

Jeg gad godt at slippe for min helt vildt kraftige mens og bøvlet ved kondomer (Ka Li Ja - det dræber da lidt af lysten at bikse med det midt i det hele )

hvorfor er det at i ikke tør?

det gør jo ikke ondt..!

ellers få en henvisning hos en gynækolog som er vant til det..

min egen læge kunne ikke lægge min op første gang, så jeg måtte til gyn og det gik super let.. 2 sek, så var det klaret.

Anmeld

11. november 2010

ka li ja

altså selvfølgelig er det da helt sikkert nemmere uden kondom, men en dræber af lysten ved jeg nu ikke... det er vel hvad man gør det til, hvis man nu hjælpes eller gør det lidt frækt, så syntes jeg nu ikke det er så slemt. jeg har gjort det i mange år.

Anmeld

12. november 2010

linemus

ka li ja skriver:

i stedet for at putte hormoner i din krop, duer kondomer så slet ikke?

Arg, nej... det funker bare ikke. De skavrer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.