Tif gider ikke sove!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Loggidut

nu kommer den panik som alle i andre talte om for noget tid siden også hertil...hun kajter rundt i sengen, vælter frem og tilbage, kravler rundt, og stikker fødderne ud af tremmerne, kommer i klemme, og kan lugte at jeg vil putte hende på 100 km. afstand.
jeg har som egentlig ikke nogen problemer med det...for jeg ved hun ikke mangler noget, men det er slemmere for HR. Jensen...han sidder gerne hos hende i lang tid, og snakker hende til ro...og det er jo dejligt, men for fanden for en cirkus, op og ned konstant...jeg ville godt nok ønske det show snart er overstået!:(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Joan ( Smallie )

Ja det er træls sådan noget.

Her hjemme har jeg puttet en sele i hans seng og det var løsningen har. Nu putter han sig bare og sover hele natten. Før var jeg oppe og ligge ham ned jeg ved ikke hvor mange gange. En nat fik jeg nok og lagde en sele i og han har bare puttet sig lige siden. Nu sover Niels jo ikke på maven men på siden og han kan stadig komme om på siden.

Han blev ked fordi han rigtig gerne vil sove og når han så lige var ved at falde i søven rejste hans lille krop sig op.

Måske det er et forsøg værd ved jer. Det har været en rigtig god løsning her og jeg har en rigtig glad dreng hele dagen(L)

Tillykke med bryllupet forresten. Håber bare du havde en super dag som du vil huske altid(H)

Joan

Anmeld

12. august 2008

Tynen

Held og lykke med det!
Håber for jer at det ikke tager så lang tid at komme over.

Jeg er ved at gå amok i tiden, men det laver jeg lige et helt andet indlæg om (C)

Anmeld

15. august 2008

metted

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det er træls sådan noget.

Her hjemme har jeg puttet en sele i hans seng og det var løsningen har. Nu putter han sig bare og sover hele natten. Før var jeg oppe og ligge ham ned jeg ved ikke hvor mange gange. En nat fik jeg nok og lagde en sele i og han har bare puttet sig lige siden. Nu sover Niels jo ikke på maven men på siden og han kan stadig komme om på siden.

Han blev ked fordi han rigtig gerne vil sove og når han så lige var ved at falde i søven rejste hans lille krop sig op.

Måske det er et forsøg værd ved jer. Det har været en rigtig god løsning her og jeg har en rigtig glad dreng hele dagen(L)

Tillykke med bryllupet forresten. Håber bare du havde en super dag som du vil huske altid(H)

Joan

Det med selen har jeg også brugt til Jonas med rigitg god virkning. Når man er spændt fast så holdes man nede og kan ikke rejse sig.;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.