Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lotte31 skriver: Jeg har ikke glemt dig men var meget sent hjemme igår og er næsten på vej ud af døren igen, men skal nok få det undersøgt, regner med at have tidligt fri idag Lotte
Jeg har ikke glemt dig men var meget sent hjemme igår og er næsten på vej ud af døren igen, men skal nok få det undersøgt, regner med at have tidligt fri idag
Lotte
Sorry det er mig der er glemsom....Den er desværre ikke den jeg troede det var, så jeg siger nej tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mille83 skriver: Sorry det er mig der er glemsom....Den er desværre ikke den jeg troede det var, så jeg siger nej tak
Helt iorden
Prøver da lige at oppe igen
Mvh Lotte Ø
lotte31 skriver: Prøver da lige at oppe igen Mvh Lotte Ø
Har du et billede af hvordan den vil se ud samlet.?
samantha1986 skriver: Har du et billede af hvordan den vil se ud samlet.?
ejjj undskyld, havde slet ikke set dit indlæg...
Jeg har desværre ikke et billede af vores samlet.. men den kan da helt sikkert googles
Lotte Ø.
og min comp. vil så bare slet ikke overføre billeder
lotte31 skriver: og min comp. vil så bare slet ikke overføre billeder
Det er helt i orden. Kan også se du bor lidt for langt væk.
Musen85 skriver: Har skrevet en Pers. besked til dig Men tænkte lige, er der lift med til den? og hvis der ikke er, ved nogen hvad prisen er på en lift?
Har skrevet en Pers. besked til dig Men tænkte lige, er der lift med til den? og hvis der ikke er, ved nogen hvad prisen er på en lift?
Jeg sælger en emmaljunga lift med madras for 200 kr. Du skal bare selv hente den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128