Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Snefnug26 skriver: Det er jeg rigtig ked af at høre Hvis ikke du får den solgt, er jeg måske interesseret senere
Det er jeg rigtig ked af at høre Hvis ikke du får den solgt, er jeg måske interesseret senere
Det skal du være velkommen til
Lotte
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Musen85 skriver: Har skrevet en Pers. besked til dig Men tænkte lige, er der lift med til den? og hvis der ikke er, ved nogen hvad prisen er på en lift?
Har skrevet en Pers. besked til dig Men tænkte lige, er der lift med til den? og hvis der ikke er, ved nogen hvad prisen er på en lift?
Der er ikke lift med til den, men jeg ved at mange vælger liften fra og istedet bruger en form for voksipose
lotte31 skriver: Safe Olympic Barnevogn, købt i Januar 2010, i Bilka, for 2999,- sælges for 2000,- vognen har liggemål 96cm, og er med en tynd madras, overlæder og varekurv.. Står stadig i original emballage, og har kun været ude af kassen og samlet én gang (for at se om alt var med til den) Har desværre ikke længere kvitteringen Knus Lotte
Safe Olympic Barnevogn, købt i Januar 2010, i Bilka, for 2999,- sælges for 2000,-
vognen har liggemål 96cm, og er med en tynd madras, overlæder og varekurv..
Står stadig i original emballage, og har kun været ude af kassen og samlet én gang (for at se om alt var med til den)
Har desværre ikke længere kvitteringen
Knus Lotte
øv, hvis jeg havde boet tættere på ville jeg helt sikkert være interesseret
betiinsen skriver: øv, hvis jeg havde boet tættere på ville jeg helt sikkert være interesseret
Øv, ja det er da en skam, og du kender ikke nogle der skal heropaf på juleferie eller lign.?
lotte31 skriver: Øv, ja det er da en skam, og du kender ikke nogle der skal heropaf på juleferie eller lign.? Lotte
nej desværre slet ikke.. øv
så skulle det være fordi i skulle til århus en dag ellers ikke
Blander mig liiiige her
Du kan få en babylift i den blå avis til 100-200 kr - hvis du bare sørger for målene på liften passer med, at den kan være i barnevognen så har du gjort et rigtig godt køb!!
var ellers rigtig intersseret inden jeg så hvor du var fra... 'øøøv altså
betiinsen skriver: så skulle det være fordi i skulle til århus en dag ellers ikke
Det skal vi desværre ikke
tjm skriver: var ellers rigtig intersseret inden jeg så hvor du var fra... 'øøøv altså
Ja øvbøv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128