Virkelig ildelugtende afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.933 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Kaufie

....for nu at sige det pænt....

Hvad kan være skyld i det????

Og her synes I nok alle, at jeres ungers bæ lugter - men det er virkelig slemt med Williams maveindhold for tiden ..... +o( Selv vores dp bemærkede det idag - ifølge hende selv var hun lige ved at besvime da hun fik åbnet op......+o(+o(

Jeg synes jo ikke han spiser noget, der skulle kunne omdannes til en regulær stinkbombe.... men.....det gør han åbenbart...

Mette, der overvejer tøjklemmen for næsen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Loggidut

ja nogle ting kan vel lugte slemmere end andre...og ved nogen mere end andet...men direkte hvad og hvorfor aner jeg ikke, du kan jo begynde at sortere i det han spiser, altså fjerne en ting af gangen...

jeg ved at kål, blomkål, broccoli, og den slags grønt kan give en væmmelig fæl lugt, men ellers er jeg blank.

Anmeld

12. august 2008

Joan ( Smallie )

Det kan også være fordi han er ved at få tænder.

Når Niels får tænder stinker det virkelig og så har han det med at skide 5 gange om dagen i den tid det står på+o(

Bare lige en ide her fra

Joan

Anmeld

12. august 2008

Kaufie

Tænder....tak Joan.....ja, det må være det - for der er ved at bryde en op på hver side af de to i undermunden.....

Vidste godt tandfrembrud kunne give en underlig bæ-konsistens - men også en fæl lugt....den havde jeg ikke fanget før...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.