så er det sidste dag piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. august 2008

Loggidut

i morgen starter jeg på job...:(

og kors hvor jeg ikke vil...jeg har ikke lyst, og mest af alt ville jeg helst bare sidde hjemme og gemme mig...det fandme uhyggeligt du!

så nu tramper jeg snart ind og putter med min mand, holder ved ham som aldrig før...for jeg kommer godt nok til at mangle de timer herhjemme!

øv, hvor er evighedsbarslen blevet af...kan man få sådan en gennemført?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2008

Kaufie

Så kalder virkelighedens verden igen, hva Fru Jensen?...... Der bliver godt nok stille herinde når alle er ved at være vendt tilbage til studie/jobbet - og mændende kræver en smule opmærksomhed om aftenen.... hvad ligner det???

Jeg selv synes nu det var meget rart at komme tilbage på job - men nu har jeg jo også kun været ude i et par år siden studiet - og har forhåbentlig en gang barsel eller to mere at se frem til (L)(L) Jeg kan godt forestille mig det er noget andet når det er sidste barn - så skal man da have det heeeele med og gerne lidt til.

I må da bare lave en mere - så Tif ikke er efternøler.... og du kan komme tilbage på lidt mere barsel....

Anmeld

12. august 2008

Marco2

Ja, sådan havde jeg det også. Men kan desværre ikke opmuntre dig.
Synes stadig det sucks big time at være back to reality!! Men Emily hygger sig heldigvis i vuggeren og har fået en god start der, så det er jo fint. Så det er ikke der mine tanker kredser så meget. Nå, jeg er vist ved at komme på et sidespor. Vil bare sige jeg ved hvordan du har det....

AG - snart på vej i seng..... og klokken er ikke engang OTTE!!!8(

Anmeld

12. august 2008

ivfmarie

Thats Life!

Jeg elsker nu er være kommet tilbage - men jeg kan sgu godt mærke at der "mangler" ca 7 timer af dagen....

God arbejdslyst.

Marie, med hulkende babyalarm - pis nu begynder nattehelvede!!

Anmeld

13. august 2008

birgittemarie

PUHA! Godt det ikke er mig! Og det er godt nok en trist affære, at du ikke kommer til at være her mere om dagen søde Sloggs :'( Her troede jeg lige, at jeg skulle ind at læse et indlæg om, at det var sidste dag, vi skulle igennem uden billeder fra jeres bryllup! Nu må du sørme ikke glemme at give os dem, bare fordi du skal ud og battle mandfolk på spæncom igen!! Knus fra Birgitte, som ønsker dig en dejlig arbejdsdag (L)

Anmeld

13. august 2008

Ny mor

God arbejdslyst, Loggi. Håber du kommer herind og "slapper lidt af" om aftenen ;)

Birgitte

Anmeld

13. august 2008

Loggidut

æhhhh i er sååå søde...og Bm jeg lover jeg ikke glemmer de billeder, men jeg har stadig ikke hært noget fra fætteren!

jeg er sgu godt nok træt, men det er manden og barnet herhjemme også, så det er ikke kun mig som er kommet på job igen! lol

men det var skønt at blive taget så pænt imod, men en masse sjove bemærkninger...altså de er jo mænd dem jeg arbejder med, men alle har været søde og imødekommende og nysgerrig!

nogle er stoppet og andre kommet til, men i det store hele er spændet stadig spændet, og intet har forandret sig!

så det er nok godt nok jeg kommer ud at bevæge røven igen, jeg løber i gennemsnit ca. 14 km på min arbejdsplads om dagen, så mon ikke det kommer til at pynte lidt på sidebenene?!(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.