Julegaveønsker: Dig eller ufødt baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

baby17marts

Jeg har slet ikke købt noget endnu.. Har ikke rigtig haft råd til at gå amok i baby ting  Så ønsker mig kun baby ting til jul. Er sat til d. 17 marts. Så håber jeg når det hele inden da.

Vi har heller ikke noget sted at bo endnu efter nytår, så det fylder meget i mit hovede lige pt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

Malonde1985

Altså da familien spurgte hvad jeg ønskede mig, sagde jeg en pusletaske, men det kunne der slet ik være tale om. Sådan noget kan man ønske sig i barselsgave lød det fra min mor...!! Hmm... ... så her bliver der ik noget til baby i julegave på vores ønskeliste

Anmeld

13. november 2010

Molly8

Jeg ønsker mig ting til mig selv. Men på fælles-ønskelisten står flere babyting. Vi har efterhånden fået købt det mest nødvendige selv. Så ønsker vi os ting at supplere med.

Kh Molly

Anmeld

13. november 2010

Riksen

Vi ønsker os mest babyrelaterede ting såsom en ammepude, en ugle-musik-ting fra Sebra, økologisk sengetøj osv. Men forleden da jeg var hjemme hos mine forældre, fik jeg besked på at vi også skulle finde ønsker til os selv. Hm.. aner ikke hvad vi skal ønske os, da vores hjerner er total tunede ind på baby. Men et eller andet burde vi kunne finde på.

Anmeld

15. november 2010

camsko88

vi ønsker os ting sammen ( mig og kæresten) vi ønsker os nogen ting til køkkenet som er lidt dyrere så vi går sammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.