Julegaveønsker: Dig eller ufødt baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. november 2010

titte

Hej kom bare til at tænke på om i her til jul ønskede jer ting til baby eller til jer selv fra fam. / Kæreste/ mand ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

IAH

Jeg ønsker mig ting til mig selv.. Ellers kommer der for meget baby udover det hele.

Vi mangler efterhånden ikke flere ting til den lille. Der skal jo også være ønsker tilbage til barselsgaver og barnedåb...

Men hvis jeg manglede noget større (fx. babyseng, autostol el.lign), ville jeg nok sætte det på min fødselsdags/jule ønskeseddel.

God nat

Anmeld

9. november 2010

Mettemus

Vi har en fælles ønskeseddel hvor der bl.a. står babyalarm på. Det er det eneste vi har ønsket os af babygrej. Både fordi vi ikke mangler noget særligt, men også fordi vi bare gerne selv vil have gaver Mine forældre gir dog Lillemanden en seng, men det er til ham og ikke til os

Anmeld

9. november 2010

titte

Jeg har også "kun" ønsket ting til mig selv, ting jeg ellers ikke lige køber

Led til pandora armbånd , en pung, cremer og lign. Kom bare til at tænke på det da jeg læste flere hérinde skrive om at de ønskede sig en pusletaske fx og lign.

Anmeld

9. november 2010

DK

Jeg ønsker mig en Elisabeth Storksak pusletaske.

Mikkel og jeg har mange fællesønsker i år, mest praktiske ting som f.eks. en håndstøvsuger (uundværligt når Bimmeren skal til at spise selv! Og jeg har godt nok fødselsdag til juni hvor det bliver aktuelt, men jeg GIDER ikke have sådan en i fødselsdagsgave, he he) og porcelæn der kan gå i microovnen. Derudover ønsker vi os vist også en baby alarm, et flexi badekar, en svampelampe, og en reol til børneværelset. Så det bliver ret baby-orienteret i år, men det gør ikke noget! Derudover ønsker jeg ("vi") mig knagerækker fra roommate (til Bimmer-værelset). Jeg (vi) ønsker mig også en rigtig god termokande der kan holde min the rigtig varm.

Så jo, vi ønsker os vist ret mange baby-ting i år!

Anmeld

9. november 2010

Marco2

Tror måske jeg kommer til at ønske mig en lækker pusletaske, men det er også det eneste babyrelaterede... 

AG

Anmeld

9. november 2010

Diana...

Vi ønsker os gavekort til ønskebørn så vi kan betale resten af vores barnevogn med dem. Så her er det baby. 

Knus Diana

Anmeld

9. november 2010

titte

overvejede også en lækker pusle taske da jeg i forvejen godt kunne tænke mig en ny taske så måske jeg skulle på jagt på nettet efter sådan et ønske

Anmeld

9. november 2010

titte

ja og så har vi en aftale om at halvere vores gave budget til hinanden i år og istedet købe 3 meter klædeskab til alt vores tøj så der er plads i ekstra værelset til lille søster

Anmeld

9. november 2010

Sofia

Jeg har kun ønsket mig ting til mig selv i år.. Men jeg skal først føde i slutningen af marts, og vi er slet ikke gået igang med at købe ting til den lille endnu. Så synes heller ikke jeg vil ønske mig det i julegave. Og hey, ja jeg kan godt indrømme, at jeg bare elsker julegaver og elsker at få en masse lækre ting til mig selv, så... Kun ting til mig på listen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.