Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sikke en fin mave... :) Glæder mig til at følge dig... :)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super lækker mave
kitty skriver: Billedet er fra da jeg var 7+1 i lørdags. Stadig ikke det store at se... Måsen er stadig større end maven Skal scannes i morgen og se den lille. Det glæder vi os til!
Billedet er fra da jeg var 7+1 i lørdags. Stadig ikke det store at se... Måsen er stadig større end maven Skal scannes i morgen og se den lille. Det glæder vi os til!
Måsen er da heller ikke synderligt stor! hehe
Ihh så fin du er!! Dejligt med masser af billeder! Bare vent tiden kommer til at gå SUPER stærkt! Inden du får set dig om, så midt i al ventetiden, og læse forud i ugerne, og vente vente, SÅ så er der bare ikke længe til!!
Hvor er i søde allesammen! TAK! Jeg har en familie der går MEGET op i min vægt, måske skulle jeg bare printe ud og bede dem tie stille!
Nyt billede i morgen tidlig, og jeg tror der begynder at ske løjer nu!
Skøn mave . Du er allerede i uge 9 kan jeg se. Uhh tiden går stærkt... vil i vide kønnet til MD scanningen hvis de kan se det?
Low skriver: Skøn mave . Du er allerede i uge 9 kan jeg se. Uhh tiden går stærkt... vil i vide kønnet til MD scanningen hvis de kan se det?
Nej Det skal forblive en hemmlighed indtil fødslen! Omend vi allerede er fristede engang i mellem... Men nej, vi venter. Og ja, 9. uge.. Det er lidt vildt.
kitty skriver: Nej Det skal forblive en hemmlighed indtil fødslen! Omend vi allerede er fristede engang i mellem... Men nej, vi venter. Og ja, 9. uge.. Det er lidt vildt.
Tror heller ikke at jeg vil vide kønnet når jeg skal have nr 2 . Det er lidt underligt at tænke på at jeg glæder mig på jeres vejne når jeg ikke engang kender jer i virkeligheden
Low skriver: Tror heller ikke at jeg vil vide kønnet når jeg skal have nr 2 . Det er lidt underligt at tænke på at jeg glæder mig på jeres vejne når jeg ikke engang kender jer i virkeligheden
Det var sødt sagt! Tak!! Men jeg kender det godt. Man glæder sig på nogens vejne herinde, og man kender dem ikke. Sødt at du siger det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128