Kattekyllingen, 7+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2010

Mira0911

Sikke en fin mave... :) Glæder mig til at følge dig... :) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2010

businesstigger

Super lækker mave

Anmeld

9. november 2010

signe.

kitty skriver:

Billedet er fra da jeg var 7+1 i lørdags. Stadig ikke det store at se... Måsen er stadig større end maven Skal scannes i morgen og se den lille. Det glæder vi os til!

Måsen er da heller ikke synderligt stor!  hehe

Anmeld

12. november 2010

DK

Ihh så fin du er!! Dejligt med masser af billeder! Bare vent tiden kommer til at gå SUPER stærkt! Inden du får set dig om, så midt i al ventetiden, og læse forud i ugerne, og vente vente, SÅ så er der bare ikke længe til!!

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

Hvor er i søde allesammen! TAK! Jeg har en familie der går MEGET op i min vægt, måske skulle jeg bare printe ud og bede dem tie stille!

Nyt billede i morgen tidlig, og jeg tror der begynder at ske løjer nu!

Anmeld

12. november 2010

Low

Skøn mave . Du er allerede i uge 9 kan jeg se. Uhh tiden går stærkt... vil i vide kønnet til MD scanningen hvis de kan se det?

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

Low skriver:

Skøn mave . Du er allerede i uge 9 kan jeg se. Uhh tiden går stærkt... vil i vide kønnet til MD scanningen hvis de kan se det?

Nej Det skal forblive en hemmlighed indtil fødslen! Omend vi allerede er fristede engang i mellem... Men nej, vi venter. Og ja, 9. uge.. Det er lidt vildt.

Anmeld

12. november 2010

Low

kitty skriver:

Nej Det skal forblive en hemmlighed indtil fødslen! Omend vi allerede er fristede engang i mellem... Men nej, vi venter. Og ja, 9. uge.. Det er lidt vildt.

Tror heller ikke at jeg vil vide kønnet når jeg skal have nr 2 . Det er lidt underligt at tænke på at jeg glæder mig på jeres vejne når jeg ikke engang kender jer i virkeligheden

Anmeld

12. november 2010

otlitrom

Low skriver:

Tror heller ikke at jeg vil vide kønnet når jeg skal have nr 2 . Det er lidt underligt at tænke på at jeg glæder mig på jeres vejne når jeg ikke engang kender jer i virkeligheden

Det var sødt sagt! Tak!! Men jeg kender det godt. Man glæder sig på nogens vejne herinde, og man kender dem ikke. Sødt at du siger det!

Anmeld

12. november 2010

Koen.

Fin mavse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.