Kattekyllingen, 7+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.472 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. november 2010

otlitrom

Billedet er fra da jeg var 7+1 i lørdags. Stadig ikke det store at se... Måsen er stadig større end maven Skal scannes i morgen og se den lille. Det glæder vi os til!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2010

FruEllingsen

Ihh hvor bliver det spændene med skanningen i morgen

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Drømmer skriver:

Ihh hvor bliver det spændene med skanningen i morgen

Ja Vi glæder os SÅ meget!!

Anmeld

8. november 2010

FruEllingsen

kitty skriver:

Ja Vi glæder os SÅ meget!!

Det kan jeg sq godt forstå Det er simpelthen også bare den mest fantastiske oplevelse

Anmeld

8. november 2010

otlitrom

Drømmer skriver:

Det kan jeg sq godt forstå Det er simpelthen også bare den mest fantastiske oplevelse

Det er jo begrænset, hvor meget vi kan se så tidligt (7+4), men bare at se det lille hjerte slå... Jeg får med sikkerhed tårer i øjnene! Ja, for vi håber selvfølgelig alt er som det skal være

Anmeld

8. november 2010

blomst84

Uhh hvor fint glæder mig til en opdatering i morgen efter scanningen, det er en dejlig oplevelse når man kan se det lille hjerte banke derinde i maven håber du har det nogenlunde trods opkastningerne, jeg kan berolige dig med at jeg stadig kaster op hver morgen trods uge 31

Anmeld

8. november 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

fiin lille hule.
Glæder mig til at høre om oplevelsen

god fornøjelse smukke

Anmeld

8. november 2010

Laulund87

Hvor spændende med skanningen! Fiiiin mave

Anmeld

8. november 2010

oo

hallo mand! du er eddermamer LÆKKER!!! (ja, du kan ligeså godt vænne dig til mine lesbiske udråb når du starter på mavebilleder - bare spør DK )

oh og ja, det er virkelig et stort øjeblik når mave og mås udligner hinanden det skal nok ske!!

Anmeld

9. november 2010

otlitrom

blomst84 skriver:

Uhh hvor fint glæder mig til en opdatering i morgen efter scanningen, det er en dejlig oplevelse når man kan se det lille hjerte banke derinde i maven håber du har det nogenlunde trods opkastningerne, jeg kan berolige dig med at jeg stadig kaster op hver morgen trods uge 31

Jeg håber ikke jeg kommer til at følge dit eksempel med opkastningerne Det har heldigvis ikke været aktuelt de sidste 3 dage, så jeg håber bare det var en uge!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.